![]() |
Scheikunde Havo
Natuurkunde heb ik nu al gehad, en viel me opzich wel aardig mee.. of het een voldoende is weet ik niet, dat zal aan de normering af hangen maar waarschijnlijk is het wel voldoende om te slagen
MAAR Scheikunde :( ik kom er serieus niet door heen kwa leren Wie kent dit probleem :bloos: |
ja dat probleem ken ik ook wel.. maar hetzelfde probleem had ik met natuurkunde...
ik probeer gewoon de belangrijkste dingen in m'n rekenmachine te zetten en hopen dat ik het examen door kom. ik snap alleen niets van het rekenen.... dus dat word een ramp |
Gisteren snapte ik er nog niks van, maar vandaag ging het toch echt goed! 67 van de 80 punten dus minimaal een 7.54!!
|
was scheikunde nou een grap of ????
ik had geoefend met oude examens en die waren goed te doen. tussen 7-7.5 maar dit volgens mij wordt het tussen 3.9-5.9:'(:mad::mad::mad: jeetje het lijkt moeijlije fase. ik ben nog steeds in shock. waarom zo'n moeijlikke examen norm moet echt soepeler worden anders ben ik de pineut. 1.5 aubbbb |
Ja het examen was inderdaad heel moeilijk..
Ben er nooit goed in geweest, maar ook bij ons op school liepen er een hoop te klagen.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:13. |