![]() |
MSN vraagje
ik weet niet of ik het hier moet stellen.
maar ik probeerde net de nieuwste MSN te downloaden. en die had ik onder het downloaden geanuleerd. en toen probeerde ik op de MSN die ik al had te komen. maar dan komt er telkens te staan dt de parameter onjuist is. en toen probeerde ik die ik al had nog eens te downloaden. en toen kwam er te staan dat ik dingen moest verwijderen enzo. maar ik snap er niks van. is er iemand die er meer van snapt?. |
Configuratiescherm -> Software
Dan MSN zoeken en verwijderen. Daarna nog een keer downloaden. |
hmm het lukt niet echt.
ik heb er wel gekeken. en dan kan je daar nieuwe dingen aantoevoegen. aan de software maar daar voegt ie msn niet aan toe. |
Is gewoon dat je de oude snelkoppeling probeert te openen. Even in het start menu opnieuw opzoeken.
|
of gewoon pidgin gaan gebruiken :D
Kijk even bij je program files en kijk dan in je msn-/live-mesenger map, kijk daar of je de exe kan openen |
Citaat:
Het geeft gewoon contacten die offline zijn als online weer :confused: Neem dan aMSN. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Probeer het antwoord van Jozo eens (iemand had succes met dat antwoord las ik in een ander topic):
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=274194 En dan misschien opnieuw de installatie proberen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik gebruikte eerst altijd msn, maar bij de laatste versie bleken ze de layout belangrijker te vinden dan de functie. Dus toen ben ik op pidgin overgegaan
|
Citaat:
|
Less is more for me
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:38. |