![]() |
Wie was er bij Opwekking 2009?
Hoooi!
Zoals de titel al zegt, wie van jullie was er het afgelopen weekend bij Opwekking? Ben heel erg benieuwd! En wat was voor jullie het hoogtepunt? :D Ik was er zelf alleen Zondag, echt een superdag gehad! Ik vond de Sing-In van die middag helemaal geweldig! Heerlijk met die zon en dan met water gooien bij een aantal liedjes! Prachtig! Zoveel mensen op 1 plek onze Heer aan het praisen! |
Ja ik was er, maar ik werd druipnat :( en was vandaag verkouden.
|
Haha, tjah dat kan ook! Nog wel naar je zin gehad verder? :P
|
Kun je voor de mensen die geen idee hebben wat het is ook even uitleggen wat het precies is?
|
Citaat:
Citaat:
|
Bijna 60.000 mensen, vooral jongeren en maar 2 van scholieren.com? :S Lijkt me niet! :P
|
Dit subforum wordt vooral frequent bezocht door mensen die een kritisch standpunt innemen omtrent religie. Dit heeft ook als resultaat dat gepassioneerd religieuze mensen vrij snel weg zijn als ze doorhebben hoe de sfeer hier is.
|
Ik ken 2 mensen die er geweest zijn, levert dat nog punten op? ;)
|
Citaat:
|
haaa
Citaat:
|
Ik las dat het wel het feestje moet zijn geweest zeg. Er is door bezoekers van die opwekking voor € 15.000 aan vernielingen aangericht.
|
Citaat:
|
15.000/60.000 = 0.25 euro schade per persoon.
wat was de entreeprijs? |
Ik wou wel, ben alleen niet geweest. Ken wel heel veel mensen die wel geweest zijn, maar dt telt vast niet :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:27. |