![]() |
CounterStrikeSource TOPIC!
heyhey kan het nergens vinden dus ik denk ik maak hem maar
Spelen jullie css? zoja, steam name: ingame name: clan: skill: |
Voel weinig discussiewaarde..
|
Ik speel het, maar ik zie niet echt een reden om mensen die ik niet ken op friends te adden om daarna met het grootste gemak headshot door de muur te geven.
oh en btw, 1.6 > * |
hm ja ik snap je angst.
|
ik heb best veel cs gespeeld maar ben er nu een beetje overheen gegroeid en heb t te druk om t serieus te doen...
|
Goed topic.
|
cs :')
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En on-line shooters zuigen sowieso aars. |
Ik kan zo 20 shooters die ik beter vind opnoemen.
|
Dit is wel het CS topic hè. Als je wilt discussieren over de beste (online) shooter moet je dat ergens anders doen :p.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het ding wat cs zo goed maakte was de skillcurve. Makkelijk in te stromen, jaren speeltijd om het te perfectioneren. Wars, zeker als ze op Lan waren waren tof en mits je op een bepaald niveau zat ook tamelijk winstgevend. Citaat:
|
CS lang geleden alweer, zal wel een redelijk goede clan nog ooit 3e van Nederland geworden.
Maargoed je wordt ouder en gaat andere dingen doen. |
Heb trouwens anderhalf jaar nog 1 keer gespeeld tegen mijn kleine schoonbroertje (14) die beweerde mij compleet van de mat te spelen.
Hard geownd die jongen :D |
Citaat:
Citaat:
Bovendien zijn racers, fighters en strategiespellen veel leuker om on-line te doen dan shooters. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met wisselvallig ontworpen bedoel ik de level design en wapens. Maar misschien stel ik me op dit punt ook wel een beetje aan :o Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Ooit. steamname? Geen idee. Skill: kut
Ik vond Day of Defeat een stuk leuker, lekker amerikanen knallen als nazi. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:37. |