Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Games (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=26)
-   -   CounterStrikeSource TOPIC! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1756882)

Tommypanis 01-06-2009 16:50

CounterStrikeSource TOPIC!

heyhey kan het nergens vinden dus ik denk ik maak hem maar

Spelen jullie css?
zoja,
steam name:
ingame name:
clan:
skill:

Koning 01-06-2009 17:27

Voel weinig discussiewaarde..

Reverend 02-06-2009 12:50

Ik speel het, maar ik zie niet echt een reden om mensen die ik niet ken op friends te adden om daarna met het grootste gemak headshot door de muur te geven.

oh en btw, 1.6 > *

Tommypanis 02-06-2009 14:24

hm ja ik snap je angst.

koekjes 02-06-2009 21:32

ik heb best veel cs gespeeld maar ben er nu een beetje overheen gegroeid en heb t te druk om t serieus te doen...

KaptRood_oud 02-06-2009 23:33

Goed topic.

Dinalfos 03-06-2009 08:03

cs :')

Koning 03-06-2009 08:36

Citaat:

Dinalfos schreef: (Bericht 29310337)

Fout.

Reverend 03-06-2009 09:31

Citaat:

Dinalfos schreef: (Bericht 29310337)

Beste fps ooit

Dinalfos 03-06-2009 11:59

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 29310548)
Beste fps ooit

Lawl, nee. Zijn we Deus Ex, Half-Life, Shadow Warrior, System Shock 2 etc. al vergeten?

En on-line shooters zuigen sowieso aars.

Alpha_Omega 03-06-2009 14:50

Ik kan zo 20 shooters die ik beter vind opnoemen.

Robo 03-06-2009 15:02

Dit is wel het CS topic hè. Als je wilt discussieren over de beste (online) shooter moet je dat ergens anders doen :p.

Tommypanis 03-06-2009 15:11

Citaat:

Alpha_Omega schreef: (Bericht 29311641)
Ik kan zo 20 shooters die ik beter vind opnoemen.

ik wacht.

Reverend 03-06-2009 18:11

Citaat:

Dinalfos schreef: (Bericht 29311017)
Lawl, nee. Zijn we Deus Ex, Half-Life, Shadow Warrior, System Shock 2 etc. al vergeten?

Absoluut niet. Alhoewel ze natuurlijk allemaal niet te vergelijken zijn met cs.

Het ding wat cs zo goed maakte was de skillcurve. Makkelijk in te stromen, jaren speeltijd om het te perfectioneren. Wars, zeker als ze op Lan waren waren tof en mits je op een bepaald niveau zat ook tamelijk winstgevend.
Citaat:

En on-line shooters zuigen sowieso aars.
It's ok. Not everyone can handle non-AI :')

Archont_temp 03-06-2009 23:33

CS lang geleden alweer, zal wel een redelijk goede clan nog ooit 3e van Nederland geworden.

Maargoed je wordt ouder en gaat andere dingen doen.

Archont_temp 03-06-2009 23:34

Heb trouwens anderhalf jaar nog 1 keer gespeeld tegen mijn kleine schoonbroertje (14) die beweerde mij compleet van de mat te spelen.

Hard geownd die jongen :D

Dinalfos 04-06-2009 11:56

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 29312541)
Absoluut niet. Alhoewel ze natuurlijk allemaal niet te vergelijken zijn met cs.

Het ding wat cs zo goed maakte was de skillcurve. Makkelijk in te stromen, jaren speeltijd om het te perfectioneren. Wars, zeker als ze op Lan waren waren tof en mits je op een bepaald niveau zat ook tamelijk winstgevend.

Maar het is ook lelijk, wisselvallig ontworpen en overdreven actiegericht. Je laten opzuigen door de battlegrounds is er in CS gewoon niet bij.

Citaat:

It's ok. Not everyone can handle non-AI :')
Splitscreen ftw.

Bovendien zijn racers, fighters en strategiespellen veel leuker om on-line te doen dan shooters.

Koning 04-06-2009 12:06

Citaat:

Dinalfos schreef: (Bericht 29314842)
Maar het is ook lelijk, wisselvallig ontworpen en overdreven actiegericht. Je laten opzuigen door de battlegrounds is er in CS gewoon niet bij.

Dus je zoekt wat totaal anders in een spel, pakt alle criteria die voor jou een spel goed maken, projecteert dat overal op en probeert dan objectief te beweren dat een spel kut is..

Reverend 04-06-2009 12:21

Citaat:

Dinalfos schreef: (Bericht 29314842)

Sinds het op de half life 1 engine loopt is het inderdaad niet moeders mooiste meer. Des te meer props voor een spel wat al lang over de houdbaarheidsdatum is en nog steeds door een groot aantal mensen wordt gespeeld! Ik weet niet zo goed wat je bedoelt met wisselvallig ontworpen en bij wars komt er een stuk meer bij kijken dan simpel headshots geven tot het andere team dood is.

Citaat:

Splitscreen ftw.
True, maar niet toepasbaar op fps.

Citaat:

Bovendien zijn racers, fighters en strategiespellen veel leuker om on-line te doen dan shooters.
Niet.

Dr0_ol 04-06-2009 12:42

Citaat:

Koning schreef: (Bericht 29314883)
pakt alle criteria die voor jou een spel goed maken, projecteert dat overal op en probeert dan objectief te beweren dat een spel kut is..

Dat doet iedereen hier toch?

Robo 04-06-2009 16:17

Citaat:

Robo schreef: (Bericht 29311685)
Dit is wel het CS topic hè. Als je wilt discussieren over de beste (online) shooter moet je dat ergens anders doen!

Dinalfos 04-06-2009 19:12

Citaat:

Reverend schreef: (Bericht 29314988)
Sinds het op de half life 1 engine loopt is het inderdaad niet moeders mooiste meer. Des te meer props voor een spel wat al lang over de houdbaarheidsdatum is en nog steeds door een groot aantal mensen wordt gespeeld! Ik weet niet zo goed wat je bedoelt met wisselvallig ontworpen en bij wars komt er een stuk meer bij kijken dan simpel headshots geven tot het andere team dood is.

Nee, ik bedoel niet dat de graphics gedateerd zijn. Ik bedoel dat ze lelijk period zijn. Lelijke animaties, debiele physics etc. Dat is natuurlijk niet het ergste, maar in die tijd had je zelfs op consoles al beter presterende shooters op die gebieden.

Met wisselvallig ontworpen bedoel ik de level design en wapens. Maar misschien stel ik me op dit punt ook wel een beetje aan :o

Citaat:

True, maar niet toepasbaar op fps.
Hoezo niet? Time Splitters en Goldeneye/PD (y)

Citaat:

Niet.
Wel.

Dinalfos 04-06-2009 19:13

Citaat:

Koning schreef: (Bericht 29314883)
Dus je zoekt wat totaal anders in een spel, pakt alle criteria die voor jou een spel goed maken, projecteert dat overal op en probeert dan objectief te beweren dat een spel kut is..

Mijn schtick in een notendop.

Mephisto 07-06-2009 17:13

Ooit. steamname? Geen idee. Skill: kut

Ik vond Day of Defeat een stuk leuker, lekker amerikanen knallen als nazi.

Reverend 08-06-2009 12:12

Citaat:

Dinalfos schreef: (Bericht 29316658)
Nee, ik bedoel niet dat de graphics gedateerd zijn. Ik bedoel dat ze lelijk period zijn. Lelijke animaties, debiele physics etc. Dat is natuurlijk niet het ergste, maar in die tijd had je zelfs op consoles al beter presterende shooters op die gebieden.

Helemaal niet. Half life was destijds koploper -juist- met graphics etc. Wat er op de consoles toen afspeelde kwam echt niet in de buurt bij het niveau wat halflife toen had neergezet. Uiteraard duurde het niet heel lang voor het weer overtroffen werd maar daar gaat het niet om.

Citaat:

Met wisselvallig ontworpen bedoel ik de level design en wapens. Maar misschien stel ik me op dit punt ook wel een beetje aan :o
Nouja, de wapens zijn allemaal heel anders om te gebruiken. Spray of burst, lange of korte afstand, door muren of niet. Misschien zegt het je niet zoveel als je het spel nooit intensief hebt gespeeld maar juist de manier waarop je met een bepaald wapen om kon gaan maakte op hoog niveau het verschil. Level design zit juist heel goed en zorgt voor diversiteit per rondje. Niet alle maps waren voor 'serieuze' matches geschikt nee. Wat bedoel je trouwens precies met wisselvallig? :p

Citaat:

Hoezo niet? Time Splitters en Goldeneye/PD (y)
meh. controllers.

Citaat:

Wel.
Non.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:37.