![]() |
Ive been saai so goddamn long :cool: #620
d
|
zo
|
:o
|
waarom is lichtgrijs walgelijk?
|
Hee een nieuw topic :)
|
Riders on the storm (8)
|
Hebben jullie weleens een blauwtje gelopen?
|
Barabas 75
Laisve 74 ecnelis 74 Chick Rock 71 Absinthe 58 Philosophy 34 Jaeger 30 Trimm Trabb 30 Pippeloen 14 Commendatore 11 *Miekjuh* 6 Quis 5 Archont 5 Havock 4 TopDrop 4 Paranoide 2 Martiño 2 Hanneke 1 Secret Agent 1 |
Citaat:
|
Ik ken het begrip nauwelijks :o
|
oh
|
Ik denk iedereen wel eens?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vertel dan even meer v-lidjes.
|
Citaat:
|
Citaat:
:'( |
Citaat:
|
Let it roll baby roll, let it rooooooooll all night long (8)
|
Citaat:
|
Oei, de geslapo komt me in elkaar slaan. Welterusten mensen
|
Citaat:
Ik was een keer met een jongen (en onze ouders en zusjes) in een pretpark, toen pakte ik hem op de bek en toen zei hij dat hij niet wou zoenen. Dat was genant! |
Succes Cnelis!
Nu wil ik wel een verhaal terug, natuurlijk! |
Yo.
|
:D
|
Citaat:
|
Bij mij telt ie eigenlijk niet helemaal want ik was enorm dronken dus kan er niet zoveel meer van herinneren. Ik had net tegen de muur van het café gekotst, daarna met haar gezoend. Daar maakte ik me niet populair mee.
|
Vandaag was Chantal hier, toen ze weg was vroeg mijn moeder waarom mijn kussen + deken naast mijn bed lagen. :O
|
En mien met de mandoline. :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zit te denken over nog meer blauwtjeverhalen, maar ik ben meestal te voorzichtig en ren zelf snel weg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een blauwtje gelopen in groep 3. Ik schreef met een potlood heel netjes "wil je met me?" op een briefje, en gaf het aan het object mijner liefde, een knul genaamd Bram die altijd ajax trainingspakken droeg. Hij kwam het briefje terugbrengen en zei NEE :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat hebben we leuke verhalen! :)
|
Ik had een paar weken geleden een blauw oog toen ik terug kwam van chantal, ze had me per ongeluk geslagen. Op school de hele tijd van "wat is er gebeurt :eek: heb je ruzie met chantal! :eek:?
|
Grappig trouwens, als ik een meisje was geweest dan had ik ook chantal geheten. /info.
|
Ik had Lieke geheten. Nu heet mijn zusje zo.
|
Ik ook iets heel moeilijks met een c, maar ik kan het me bij god niet meer herinneren. Ik zal het morgen eens vragen.
|
Je kan je je echte naam niet eens herinneren.
|
Ik had een keer in een dronken bui met een jongen gezoend en mijn nummer gegeven. We hebben een hele week heel leuk gebeld en gesmst en afgesproken op bevrijdingspop. Toen ik hem zag, draaide ik me om en liep ik weg, maar hij kwam achter me aan ' ik had hem vast niet gezien'. Toen deed hij zijn mond open en kwam er echt niets zinnigs uit en hij was meteen heel aanhankelijk alsof we jaren samen waren. Dus toen heb ik gezegd, 'Ohw mijn telefoon gaat over en daar heb ik beter bereik' . Ik ben keihard weggerend.
Achteraf vind ik het gemeen, maar ik wilde toen zo graag weg. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:03. |