![]() |
Weerwolfspel #59 deel 3: de nasleep!
Hier nog kort verder totdat de spelleiders uitleg hebben gegeven.
|
Citaat:
|
Ook wel even handig om de PM-lijst ter verwittiging van de start van een nieuw spel hier neer te plempen. Geef een gil als je op of van de lijst wil.
1. Biertank 52 2. VeGs 3. Cup of tea 4. Severus 5. light fighter 6. ~~Fantôme~~ 7. MartinV 8. arPos 9. Wammus 10. Barabas 11. kleinepierik 12. Matige Muis 13. Fizzle-fluffy |
Citaat:
|
Na overleg met de andere spelleider; het is nu gelijkspel! Eigenlijk. Toch?
|
Ja sorry van mijn dood posts maar daar had ik al uitleg over gegeven dat gebeurt niet meer.
|
Ik wilde toen ik dood was expres nog niet weten wie de wolven waren, ik vond het nl echt spannend.:D
Oh en nog even mijn mening over Biertank en zijn actie: Wat hij gedaan heeft is niet netjes, maar niet tegen de regels. In ieder geval niet tegen de regels zoals ze nu zijn (het is naar mijn mening wel wenselijk dat ze aangepast worden, want screenshots van ge-pmde functies kunnen in het vervolg maar beter achterwege blijven). Dus ehm, wat mij betreft hebben de wolven gewonnen, want de regels van het spel zijn niet gebroken. Ik vond het overigens één van de leukste spellen waaraan ik heb meegedaan. En ondanks de late uitslag van de spelleiders af en toe, vind ik dat ze goed hebben geleid.(y) |
Ik wil ook op de lijst!
1. Biertank 52 2. VeGs 3. Cup of tea 4. Severus 5. light fighter 6. ~~Fantôme~~ 7. MartinV 8. arPos 9. Wammus 10. Barabas 11. kleinepierik 12. Matige Muis 13. Fizzle-fluffy 14. Allure |
Citaat:
|
Citaat:
|
1. Biertank 52
2. VeGs 3. Cup of tea 4. light fighter 5. ~~Fantôme~~ 6. MartinV 7. arPos 8. Wammus 9. Barabas 10. kleinepierik 11. Matige Muis 12. Fizzle-fluffy 13. Allure 14. Alyssia Ik vond het best een lullige streek, trouwens, maar wel slim gespeeld. (En ik heb even Severus van de lijst afgehaald. :)) |
Dus als het echt was had hij valsgespeeld?
|
Houdt deze lijst in dat je een pm krijgt als er een nieuw spel begint?
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoezo zou hij wel hebben valsgespeeld als hij echt dorpeling was?
|
Citaat:
In dát geval staat het in de regels dat het niet mag. ;) |
Citaat:
|
Je functie vertellen kan ook bluf zijn, lijkt me.
En ik vond dat jullie het allemaal heel goed gedaan hebben, het was een spannend spel. |
Ja tuurlijk, op zich heb ik er geen probleem mee dat iemand iets zegt, bluffen enzo.
Laat me, ik heb bier op. :( |
Als je je eigen functie niet mag vertellen dan zouden alle dorpelingen nu de regels overtreden hebben.
|
Kan ik nog op de lijst?
Geniaal gespeeld trouwens biertank (y) complimenten! |
Daarnaast een dikke pluim voor de spelleiders voor de leuke verhalen! (y)
|
Spel moet zeker 2 weken in de koelkast?
|
Ja in de koelbox.
|
ik wil ook op de lijst
1. Biertank 52 2. VeGs 3. Cup of tea 4. light fighter 5. ~~Fantôme~~ 6. MartinV 7. arPos 8. Wammus 9. Barabas 10. kleinepierik 11. Matige Muis 12. Fizzle-fluffy 13. Allure 14. Alyssia 15. archont 16. Ghidorah als het kan moet je de lijst controleren want als ik een fout heb gemaakt krijg ik de schuld (a) |
1. Biertank 52
2. VeGs 3. Cup of tea 4. light fighter 5. ~~Fantôme~~ 6. MartinV 7. arPos 8. Wammus 9. Barabas 10. kleinepierik 11. Matige Muis 12. Fizzle-fluffy 13. Allure 14. Alyssia 15. archont 16. Ghidorah 17. Absinthe |
Haha wat een maf spel. :D Mooie 'plottwist' op het eind, echt. :p Ik vond het verder wel echt weer een leuk en spannend spel! En verder weet ik niet goed wat ik moet vinden van dat functie-vertellen, want het kan idd net zo goed keihard nep zijn, dat is net zo als dat je het gewoon beweert. Alleen n44bs (no offense Sens :p) kunnen er natuurlijk wel intuinen zo, maar ik vind op zich dat het niet per se verboden moet worden omdat het nep kan zijn, maar misschien voor de handigheid wel makkelijk dat je het niet zo mag posten omdat iedereen dat dan aan het begin van een spel doet. En verder is dood ook echt dood en stil idd, niks meer posten daarna.
|
Wat ik wil weten van spelleider is, zijn functies doorverteld aan mensen die in het geheel niet meededen? :O
Want, ik werd in de eerste ronde opgegeten. Normaal gesproken overleef ik tot het eind. Of werd ik ineens grezien als een ervaren speler? :blos: ?BIERMODUS |
1. Biertank 52
2. VeGs 3. Cup of tea 4. light fighter 5. ~~Fantôme~~ 6. MartinV 7. arPos 8. Wammus 9. Barabas 10. kleinepierik 11. Matige Muis 12. Fizzle-fluffy 13. Allure 14. Alyssia 15. archont 16. Ghidorah 17. Absinthe 18. Wammus |
Ik vind dat Biertank op een creatieve maar geniale manier gewonnen heeft. :cool: Hij heeft een maas in de wet gevonden en Sens. was zo naïef om er in te trappen. Het lijkt me niet de bedoeling dat het normaal gaat worden maar voor een keer vind ik het goed bedacht. (Y) Mensen die dood zijn mogen wat mij betreft ook stil blijven.
|
Citaat:
Aan het begin van het spel leek het een walkover voor de wolven te worden, daarna kregen de dorpelingen weer de overhand en in de allerlaatste ronde wijzigt iemand DRIE minuten voor het einde van het spel haar stem, waardoor het hele spel op zijn kop staat! :cool: Citaat:
|
Hoi tank, je actie vijd ik niet goed maar je naam wel (h)_
|
Citaat:
Ik had uiteindelijk 3 van de 4 wolven goed, alleen dacht ik tot vlak voor wammus zijn dood dat hij eigenlijk met biertank een wolf was en niet katje. Citaat:
ik weet niet wat de SL's gaan verzinnen of hebben verzonnen over je actie maar ik vind hem ondermaats, bovendien als sens een wat meer ervaren speler had geweest had er juist om die Screenshot op je gestemd gaan worden smiecht |
Ongeldige gebruikersnaam voor geadresseerde. Klik op de knop Vorige, voer de juiste gebruikersnaam in en probeer het opnieuw. Klik hier om de ledenlijst weer te geven
|
haha muizen en bier...
Overigens had ik een paar spellen terug precies eenzelfde fail-switch als sens., toen cup of tea (of hoe ze toen heette) mij puur door blaten op andere gedachten kreeg. Zo hoort het. |
Citaat:
Ik heb zelf ook al aangegeven dat ik volgend spel niet mee doe, dus daarmee is wat mij betreft de kous af. *Soija, light fighter en Katje van galgen haal en opeet doe* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
het was wel een geniale zet want severus had het huiswerk goed gedaan. Citaat:
|
Citaat:
Gaaf om te zien dat er een tweedeling is tussen mensen die het gaaf en kut vinden. :D |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik ga te bed, ik check dit topic morgen weer! *kusjes neerleg voor fans* |
Citaat:
|
Ik vind het vooral grappig dat niemand zag dat die screenshot overduidelijk nep was. Ik kon de zwarte randjes rond de geplakte tekst duidelijk zien zitten. Zou voor mij juist een reden zijn geweest om op Biertank te stemmen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36. |