![]() |
Saai Away On Venga Airways#621
:cool:
Matige Muis 106 Retro*Love 51 Barabas 45 Chick Rock 42 ecnelis 42 Hanneke 29 Rubykuby 27 Kazet Nagorra 17 Katje 17 Laisve 15 Allure 14 Pippeloen 12 Kunst 10 Jaeger 10 Philosophy 9 Quis 9 *Miekjuh* 9 Archont 8 fizzle-fluffy 7 Mr Soija 7 Trimm Trabb 6 TopDrop 4 Bas 2 Cherry Springs 2 Havock 1 Toon topic & sluit venster |
hoi.
|
je was te vroeg
|
Hallo!
|
Liever te vroeg dan te laat!
|
boei
|
Hanneke hoe kan je ook alweer zo'n overzicht van iedereen z'n postcount in een bepaald topic zien?
|
Got it!
|
Door op t getal te drukken !
|
En nu ga ik slapen! Over 6 uur mijn bed weer uit :(
|
Slaaplekker Wouter!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo ook even posten.
|
Moi aussi!
|
Slaperd. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb net gewonnen van lvl 1200, maar toch minpunten omdat ik al een beetje boven de 1200 had. :( |
Haha :D
|
Ik won daarstraks van lvl 1400 :o
|
Oh, daar verloor ik elke keer van :p
Maar ik ga vanavond daar nog wel van winnen! |
Hallo ieuwe mensen!!!! :) :) :)
|
Ja daar krijg je bonuskorting bij!
|
Citaat:
|
Je AH-avater is ook veel te groot!
|
Citaat:
|
Kan ik toch niet!
|
Citaat:
|
Hahha.
|
Ksujes
|
Citaat:
|
Niet met jongens hoor! Behalve Josimar ;)
Josimar Soija Trio Niels Tommy naamzoek. |
Ah ok! AScceptabel!
|
Gewonnen, +16punten \0/
Alleen heb al meer punten verloren vanavond. :o Wil boven de 1300 komen. |
1316!
|
Wat voor punten, welk spel?
|
Van twee s middags tot twee s nachts gewerkt.
|
Ik zit nu trouwens voor de verandering te browsen met Internet Explorer (want dat is schijnbaar de enige manier waarop ik kan inloggen onder m'n eigen naam als ik bij Uice ben eee) en godallemachtig, waarom zijn sommige avatars zo groot? In firefox heb je daar helemaal geen last van.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dag jongens en meisjes.
|
De vriendin van een van mijn beste vrienden heeft mijn leven gered. Ik was net op een roeivereniging, en daar kon natuurlijk niemand gezien worden met sigaretten, dus was ik de sinterklaas. Toen de soos ging sluiten was ik door mijn peuken heen, en daar was ik niet blij mee. Ik moest even een kleine omweg maken en toen kreeg ik een berg sigaretten van haar. Daarna moest ik uiteraard wel nog naar huis lopen. Ik kwam onderweg een Italiaan tegen die op zoek was naar station Duivendrecht en ik moest ongeveer die kant op en dat leverde een vet gesprek op met iemand die Sunday ofzo heette.
|
Citaat:
|
En goedenavond, heer Jaeger. Direct een vermakelijk verhaal, zie ik. Hoe ging je tentamen?
|
Mijn tentamen was zeer succesvol. Het was zelfs zo makkelijk, dat ik na vijfenveertig minuten weer de zaal kon verlaten om een lunch de nuttigen met mijn mama die ongeveer vijf minuten van het USC vandaan werkt. Gratis lunch, SCORE.
|
Nu heb ik mij voorgenomen morgenochtend naar de bibliotheek te gaan om boeken te regelen voor mijn eindopdracht, maar gezien het feit dat ik om één uur begon met bier drinken in de crea, en nu ongeveer vijf schrijffouten per woord maak, denk ik dat dat niet gaat lukken. Ik denk dat ik gewoon lekker in bed moet gaan liggen en morgen maar moet aankijken.
|
Hmm, lunch en een smartphone, nais. Ik wil ook wel dergelijke fratsen na ieder goed afgerond tentamen (y) Hoewel ik mezelf morgen al ga trakteren op een smakelijke bagel met pesto, tomaat, pijnboompitjes en mozzarella van de Bagels & Beans, maar 't is niet hetzelfde.
|
Ik moest helaas wel de hele afdeling langs om mijzelf voor te stellen. Mijn moeder stelde me voor als "dit is mijn zoon", dus zei ik ook maar "hallo, ik ben zoon" en toen moesten de simpele zielen heel erg lachen.
|
Arme mensen met hun kantoorbanen, :(.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:04. |