![]() |
Signalen
Hi,
Sorry voor de vage titel en ik weet dat er al een soortgelijke topic bestaat maar dat past niet precies in mijn vraag, Ik heb een goede vriendin die ik al vanaf groep 4 van de basisschool ken maar we zitten nu beide ope en andere school we zien elkaar wel nog elke week bij een buurtclib en we waaren daarmee afgelopen weekend weg, we moesten s'nachts in tenten slapen en samen met de andere 3 jongens gingen we naar de meiden toe elke avond en er was 1 avond waar we echt 'samen' waren daarmee bedoel ik dat we eigelijk tegen elkaar aanlagen en elkaar vasthadden:bloos: maar ik weet niet zeker wat ik nou moet denken, Ik heb er met iemand die ik kan vertrouwen erover gepraat en ze zij dat het kan zijn dat ze het ook gewoon als goede vrienden opvat dus ik weet niet zeker wat ik nu moet denken :confused: kan ik t ergens aan zien/ hebben jullie nog tips Thx, AS1 |
Je wil dus weten wat 't betekende en of jullie nou vrienden zijn of meer dan dat... (toch?) Wat voel je zelf voor haar? Als je haar leuk vindt, kan je dat vertellen en vragen of zij jou ook leuk vindt.
|
ja we zijn vrienden en ik ben idd verliefd op haar maar ik weet t nii ik denk dat als ik t vertel en als t dus nii wederzijds is dat ze op me afknapt
|
Als jullie echt zulke goede vrienden zijn, dan zal ze er gewoon normaal mee omgaan hoor. Misschien dat ze je een beetje zal ontwijken eerst, maar ze gaat je heus niet uitlachen ofzo. Dat doe je niet als vrienden, toch?
Ik zou het gewoon proberen, en lukt het niet, dan haal je je schouders op en blijf je rustig vrienden. (Maak dan wel duidelijk dat je ook echt niks meer probeert of van haar wilt, want anders wordt het irritant en dan wil ze misschien ook geen vrienden meer zijn.) |
Ok, zal k doen k hou jullie op de hoogte
AS1 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:46. |