![]() |
Blinde Man Wil Zien
BLINDE VOGEL WIL ZIEN
Zonde, zoveel stukjes die ik wou verslinden Zonder ook maar één maal na te denken Over de reden dat ze genoegen gaven of Over wie daar op mijn broodplankje aanbood Dom, ik weet niet eens hoe zij mij voedde Hoe zij met haar vingers brokjes scheurde Van een brood dat ze liefde zou herdopen Omdat ze wou laten zien wie ze echt was Snik, in mijn slaap ken ik enkel de schijn Die van jou afvalt als je als je slapen gaat Help, ik ben een blinde man in een wereld Omdat ik in de schaduw nooit een hart zie Ja, volledig autobiografisch: Dreampoet heeft besloten weer te vertellen over zijn eigen dromen http://forum.scholieren.com/smile.gif Groetjes, Dreampoet |
Anyone?
(een verloren ziel is genoeg, hoor) Jammer dat we ons tot het 'uppen' van berichten moeten verlagen om nog reacties te sprokkelen http://forum.scholieren.com/frown.gif Er is iets verkeerd aan de manier waarop het forum uitbreidt: niet dat mensen niet erbij kunnen nee (ik hou van creativiteit die hier bruist), maar dan moet de organisatie van dit forum veranderen: desnoods er een tweede dichtersforum bijmaken... Forumbazen,kan dat? En, is dat geen minder betere oplossing dan het aantal posten beperken... (gewoon, iets om over na te denken) Groetjes, Dreampoet |
k vinnum erg mooi.... al zie ik de diepgang niet maar dat ligt niet aan jou maar aan mij...
|
Citaat:
En het probleem is dat als ik de diepere zin achter dit alles zou beschrijven, ik dan meer prijs geef dan ik wil, zelf hier, op dit forum dat me steeds één van de mooiste plekjes van het internet leek, en nog steeds vind ik dat. Groetjes, Dreampoet |
Tuurlijk, heb ik ook alle respect voor.
|
nee dees spreekt mij niet aan...sorry
|
Citaat:
Groetjes, Dreampoet ps: ben wel bezig met een ongelooflijk leuk ding om te schrijven, maar daar wil ik eerst eens absoluut zeker zijn dat het waardig is om hier te posten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:01. |