Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Help...zwanger?! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1758001)

Nirawatsi 09-06-2009 19:23

Help...zwanger?!

Ik was me net aan het uitkleden om te gaan douchen en ik schrok van me buik...hij was niet superdik maar het voelde nogal stevig aan en heel klein beetje opgeblazen terwijl ik normaal gewoon een strakke buik heb.

Ik ben sinds 5/6 mei ook niet meer ongesteld geweest.

Wat moet ik doen? Help please. Iemand ervaring met abortus? Ik kan echt geen kind krijgen nu!

Ik flip hem dood nu en ik ben ook bang voor de gevolgen van abortus omdat ze stukje van de baarmoeder wegzuigen, en mij zus pleegde ook abortus en die kreeg maandenlang bloedingen.

:( :'(

Barabas 09-06-2009 19:33

Doe een zwangerschapstest.

Lauwie101 09-06-2009 19:46

Lijkt me een goed advies.. voordat je je druk gaat maken om abortussen..

Xentric 09-06-2009 19:47

en ga desnoods naar de huisarts om je te laten informeren over een abortus, als je zwanger bent.

Alyssia 10-06-2009 09:06

Als je rond 5 mei voor het laatst ongesteld bent geweest, ben je pas een week over tijd, dat valt nog hartstikke mee. Als je de pil niet slikt, kan het nog best af en toe onregelmatig zijn.
Wanneer ben je voor het laatst voor de grote boodschap naar de wc geweest?
En anders inderdaad, een zwangerschapstest.

Ave 10-06-2009 13:32

Een zwangerschapstest zou ik sowieso even doen, al was het voor je eigen gemoedsrust.

luchtballon 10-06-2009 13:45

Ik neem aan dat je ook nog geen buik ziet als je +- anderhalve maand zwanger zou zijn?
Maar inderdaad voor je eigen gemoedsrust vooral een test doen!

Ik merk trouwens ook wel eens dat mijn buik dikker is dan normaal. Kleine veranderingen vallen wat sneller op als je een strakke buik hebt.

blauw engeltje 11-06-2009 10:16

Citaat:

luchtballon schreef: (Bericht 29337178)
Ik neem aan dat je ook nog geen buik ziet als je +- anderhalve maand twee à drie weken zwanger zou zijn?
Maar inderdaad voor je eigen gemoedsrust vooral een test doen!

Balance 11-06-2009 16:23

Heb je onveilige seks gehad? Laten we met die vraag eens beginnen.

Zo ja, doe een zwangerschapstest.
Zo nee (maar wel veilige seks) dan is de kans zeeeeer klein. Maar doe evt. alsnog een zwangerschapstest om jezelf gerust te stellen.

Rivka 11-06-2009 18:12

Ik zou ook een zwangerschapstest doen, al is het alleen ter geruststelling. Je kan ook gewoon naar je huisarts gaan.

xxsuusxx 11-06-2009 18:44

wanneer je ongesteld moet worden kun je je ook wat dikker voelen dan normaal..
Je houd ook meer vocht vast enzo..
Laat maar weten hoe t afloopt.

Nirawatsi 11-06-2009 22:58

Dankje voor de reacties..

Ik heb gister een test gehaald, er kwam meteen een streepje bij de C, dat betekent dat je niet zwanger bent, dus ik helemaal gerust gesteld.

Ik ben alleen nog steeds niet ongesteld, Ik slik geen pil, en ik had toen na m'n ongesteld zijn seks zonder condoom maar voordat ie klaarkwam kwam ging hij uit me.

Alyssia 11-06-2009 23:13

Nouja, die test kan je wel vertrouwen. Waarschijnlijk ben je gewoon gestresst, daardoor kan je ongesteldheid ook uitblijven.
Gebruik volgende keer wel gewoon een condoom!

Nirawatsi 11-06-2009 23:21

Klopt, ik ben redelijk gestresst de laatste tijd :S

maar ik ga het zowieso echt niet meer doen zonder condoom, tenzij het een vaste serieuze relatie is.

Kunst 12-06-2009 12:44

Vaak is rond je ongesteldheid je buik sowieso anders dan anders, maar je krijgt pas na een paar maanden een buik van zwangerschap.

Atelier Madame 12-06-2009 14:52

Citaat:

Nirawatsi schreef: (Bericht 29342995)
Klopt, ik ben redelijk gestresst de laatste tijd :S

maar ik ga het zowieso echt niet meer doen zonder condoom, tenzij het een vaste serieuze relatie is.

Relatie (dat je weet dat je soa vrij bent) + Pil = oke
scharrel + condoom = oke
scharrel + condoom + pil = oke voor je eigen gemoedsrust

evil inside 13-06-2009 19:32

Citaat:

Nirawatsi schreef: (Bericht 29342920)
Dankje voor de reacties..

Ik heb gister een test gehaald, er kwam meteen een streepje bij de C, dat betekent dat je niet zwanger bent, dus ik helemaal gerust gesteld.

Ik ben alleen nog steeds niet ongesteld, Ik slik geen pil, en ik had toen na m'n ongesteld zijn seks zonder condoom maar voordat ie klaarkwam kwam ging hij uit me.

dat is mooi, maar pas wel op.
bij coïtus interuptus kan al voorvocht vrijkomen voordat de man klaarkomt, waardoor je ook zwanger kan worden.
ik zou gaan voor veilige seks je weet maar nooit:)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45.