![]() |
ontrouw ( 3 gedichtjes)
het meisje stond aan het water verdriet verdronken pijn vermoord angst gewurgd vertrouwen verloren ze keekt op naar de wolken alle pijn en rottigheid in het hart verspreid daar aan het water de grond in geboord meisje aan het water kijkend naar de hel die nog even boven prutteld ze wandeld verder naar later want toen was het nog veilig want eerder is er pijn [Dit bericht is aangepast door murwari (23-09-2001).] |
zitten op de rand
van de schouder van de man dromend over de vrouw in het verleden van die ander in het heden van de trouw zittend op de rand van de kader aan de muur vluchtend voor de liefde van de ander voor de vrouw trouw verbroken bij het water aan het vuur |
In je ogen drogen
tranen gedragen door lust zachte herfstwind die de wang van een ander kust je wacht eeuwig zweeft oneindig en waarvoor dit alles? |
Citaat:
je gaat ineens over naar "zachte herfstwind".. op zich kan dat wel...maar dat heb ik ook vaak...het vloeit niet over een met hetgeen wat je eerst geschreven hebt.... voel jij dit ook zo.....of ben ik de enige die andere 2 gedichten vind ik ook wel redelijk hoor... http://forum.scholieren.com/smile.gif groetjes |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:37. |