![]() |
Omgwtfbbq!
Voor al je :| momenten.
|
OMG deze heb ik gemist!
OMG over minder dan twaalf uur zit ik in de trein naar Oslo! OMG liefdesverdiet! OMG wat stom dat ik mijn Learning Agreement niet kan vinden. |
OMGWTFBBQ:
http://www.youtube.com/watch?v=8F9hORhhIHU |
Omg waar is iedereen?
|
Omg hier
|
Gister had ik even een omg moment toen ik een vriendin een sms stuurde met de vraag of ze mee doet met de fles rosé met een eigen etiket. Toen kreeg ik terug: 'Wat is een etiket?'
|
omg m'n vriendin belt me wakker om 3 uur midden in de nacht terwijl ik in mijn droom heldhaftig met een monster vecht, was zooo stoer.
omg dat vanochtend een goede vriend me wakker beld om te zeggen dat nederland had gewonnen met 2-0 EN DAT DOET ME NIKS :| en omg, ik was vergeten dat ik broodjes bapao had gehaald, en andere lekkere dingetjes :bloos:(y) |
Gisteren was ik met een vriendin aan het praten en ze reageerde op een smsje naar iemand en hij reageerde met alleen een ? en dat was ons omgwtfbbq moment.
|
OMGWTF! Over 40 minuten heb ik weekend!
|
Citaat:
|
OMG over 24 uur krijg ik te horen of ik de baan heb.
OMG ik mis me oude stage o_O |
Citaat:
|
Omg, in Rotterdam zag ik vanmiddag een jongen die verdacht veel op Soija leek, maar ik durfde hem niet aan te spreken. Maar ik denk eigenlijk dat het hem ook niet was, maar gewoon iemand die heel erg op hem leek en van hoedjes hield. :o
|
Haha. :d Op straat draag ik geen hoedjes. :p Maar ik ben vandaag alleen maar op de fiets geweest, dus nee, ik was het niet. :p
Hoe had je hem dan willen aanspreken? Ben jij Soija? :d |
OMGWTFBBQ, ik kom er net achter dat ik een kilo ben aangekomen :):):)
|
OMGWTFBBQ Bij de nieuwste msn kun je een eigen bewegende avatar maken met de webcam :P Hoe vet ^^
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb daar twee hele enge van. :o
|
Citaat:
|
OMG nog maar anderhalve week om alles af te maken!
OMG er zit 50 euro in mijn spaarpot. OMG ik wil naar Dream Theater. OMG, wanneer zouden mijn cd'tjes komen? OMG, ik heb op school vier uur naar een computerscherm zitten staren terwijl het leek alsof er een aardbeving aan de gang was. OMG, nu ben ik moe maar ik ga niet slapen want als ik nu wel ga slapen ben ik vannacht heel vroeg wakker en dan ben ik morgenochtend alsnog kapot. OMG, ik ben tot dinsdag vrij. <3 |
Citaat:
|
OMG, ik heb de halve finale gehaald bij de sportdag en die verloren.
|
OMG, wtf? De EO zendt Planet Earth uit, een documentaire waarin al te meer duidelijk wordt dat evolutie een rol speelt in de natuur en dat de natuur wreed en willekeurig is. Of wil de EO hiermee roepen: "kijk eens wat onze lieftallige God voor moois heeft gemaakt!" ?
|
Daar is toch eens ophef om geweest omdat de EO stukken over de evolutie er uit had geknipt?
|
OMGWTFBBQ: ik heb volgend semester echt een fucking vol rooster :|
|
OMGWTF: Nu heeft elke maat van mij een vriendin en ik blijf alleen achter :'( xD
|
OMG wat een boel afscheid en weerzien in een week tijd.
OMG wat een gereis. OMG wat is het fijn dat thuis meteen zo normaal voelt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
OMG color dreams unlicensed NES games zoals robodemons :D OMG Naamsverandering naar bunch games om low quality titels uit te kunnen brengen zodat de reputatie niet nog verder kapot kon (like ever) OMG Naamsverandering naar wisdom tree Citaat:
talking '91-'2000 here :o:D http://upload.wikimedia.org/wikipedi...ad/Bible_1.png http://en.wikipedia.org/wiki/File:Bible_adventures.jpg http://images.eden.co.uk/300/PWI1001.jpg We like 'em young (6) http://en.wikipedia.org/wiki/Super_Noah%27s_Ark_3D Jur omg. |
OMG, een hondentrimsalon die geen plekje heeft tot eind augustus en dan verwacht dat je rustig gaat zitten wachten... pff.
OMG, mn oppaskindje is echt lief! en OMGOMGOMG ik moet al huilen als ik een rompertje zie, dat wordt nog wat!! |
OMG Morgen krijg ik te horen of mijn scriptie voldoende of onvoldoende is...
OMG Toch wel een beetje stress |
OMGWTFBBQ, vanmiddag tweede gesprek!!!
|
wtf een broodje shoarma is 452 kcal en heeft 21 gram vet :|
|
OMG ik had dit topic nog niet gezien.
|
OMG: over 2 dagen uitslag examen*O*
|
omg deze zomer naar Denemarken om mijn nicht te gaan *o*
|
Om naar je nicht te gaan?
OMG ik was het even vergeten maar ik word gewoon tante. en OMG wat hebben ze stomme namen voor mij nieuwe neefje/nichtje bedacht, daar moet ik echt een stokje voor steken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Arthur mag wel van mij, ik vind philip leuk (A), maar ik denk dat ik de enige ben :p. De papa wil het kind David noemen. (vind ik ook niet leuk)
|
David... Doe dan Dave is meer van deze tijd;)
|
OMG deze discussie moet naar wsz (neko is haar saai vergeten#getal), want hier is het oftopic.
OMG ik wil zo graag douchen en/want ik heb koude voetjes. |
Omg, ik had net een fucking WTF-moment! :eek:
Ik rende in volle vaart naar beneden, want de telefoon ging, en ik viel van de trap af, maar kwam gewoon met mijn voeten op de grond en ook geen pijn ofzo (:confused:) En ik nam op, was een vriendin van mijn moeder, vertelde dat ze er niet was en hing weer op. Wil de telefoon terugzetten, gedaan, struikel over het openstaande deurtje van de bench waardoor ik languit op de bank beland en dubbel lig van de lach :confused: Yeah, right, het zal wel :P Ik ben nu in ieder geval heel vrolijk enzo :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:18. |