![]() |
Voor Internationalist....
Gedachten dwalen af
naar het eeuwige vuur zal het daar blijven branden tot ik er komen mag? Ga jij met mij mee als ik afscheid neem? Of woeker jij het vuur weer op? Als het aan het doven is... De kracht die je hebt en de rust die je zoekt het past niet bij elkaar het is niet zoals het hoort Maar als het vuur zal doven en er alleen rook zal zijn kan je mij dan nog wel zien of is daar niemand meer? De angst voor de eenzaamheid blijft steken in mijn hart jij lijkt zoveel op mij Ik kende je al vanaf de start... Oke het is heel vaag maar er zit iets achter wat je toch niet zal snappen denk ik....k hoor het wel van je... Linda |
Sterrenhemel
Nacht Donker en licht dwars door elkaar heen er is geen symmetrie er hoeft geen orde te zijn Massaal staan ze te stralen en vechten wie de grootste mag zijn Tot de zon zal verschijnen dan worden ze allemaal even klein Slaat ook al nergens op maar ja... |
Danny betekent: Mijn rechter is God...
Past wel bij je he?? |
k heb gewoon met je te doen... En je lijkt gewoon op mij in een bepaalde zin..
[Dit bericht is aangepast door Lindatje (23-09-2001).] |
De eenzaamheid
De eenzaamheid, de leegte die je doet huilen Het alleen zijn, bepaald de vorm van je masker De eenzaamheid, de leegte die je alleen laat het eigen zijn zoals je eigenlijk niet bent Oke heel slecht ik weet het... |
agh das mooi http://forum.scholieren.com/frown.gif
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07. |