![]() |
Jongens sterker als meisjes
Vandaag hadden we bij gym en toernooitje armpje drukken.
Ik ben 2e geworden(ben meisje) en de winnaar was ook een meisje! Zijn jongens eigenlijk wel sterker als meisjes? Wat vinden jullie? |
Sommige meisjes zijn sterker dan sommige jongens, sommige jongens zijn sterker dan sommige meisjes. In het algemeen zijn jongens wat sterker dan meisjes, als in: meer spierkracht.
|
Als je gaat kijken wie er sterker is moet je gaan deadliften. Dan ga je toch geen armpje drukken. Vrouwen gaan altijd onder de tafel gekke dingen doen zodat mannen afgeleid raken en verliezen
|
Sommige meisjes zijn sterker dan sommige jongens, sommige jongens zijn sterker dan sommige meisjes. In het algemeen zijn jongens wat sterker dan meisjes, als in: meer spierkracht
Mee eens, maar meer spierkracht hoeft volgens mij niet altijd een reden te zijn om sterk te zijn. |
Want waardoor wordt sterkte naar jouw mening bepaald?
|
ligt aan de levensfase!
Tot aan de pubertijd is het sowieso gelijk... Daarna horen jongens sterker te worden.. Maar of dat op dat moment ook daadwerkelijk zo is.. |
Deadlifts inderdaad...ik liftte gister 167,5 kg, nieuw pr. Ben je een meisje, post je hier en kan je het beter? Schroom niet. :)
|
Ik denk niet dat meisjes sterker zijn DAN jongens, maar er zitten altijd uitzonderingen bij. Misschien ligt het wel aan iets anders dan puur spierkracht waardoor jullie twee bovenaan eindigden? Misschien uithoudingsvermogen ofzo.
|
Meer longinhoud + grotere spieren zorgt er meestal voor dat jongens ook nog eens wat meer uithoudingsvermogen hebben geloof ik :o
|
Goed voor je spieren armpje drukken (Y) vooral mee doorgaan.
|
De gemiddelde jongen is lichamelijk sterker dan het gemiddelde meisje.
|
Maar er is verder niemand die als meisje wel eens gewonnen heeft van een jongen of juist en jongen die verloor van een meisje??
|
Wat doet dat ertoe slabak :P
Iedereen weet toch dat mannen over t algemeen sterker zijn. En tuurlijk zijn er wel een paar vrouwen die op een mannelijke manier sterk zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Overigens, natuurlijk zijn mannen gemiddeld sterker dan vrouwen. Maar gemiddelde zeggen niets over individuele gevallen. ;) |
Het is gewoon een kuttopic :)
|
gemiddeld genomen zijn mannen sterker dan vrouwen.
maar ik denk persoonlijk dat een jongen van 10 niet veel verschilt met een meisje van 10. zolang ze nog niet puberen dan. lijkt mij. |
het is:
'Zijn jongens sterker dan meisjes.':n over algemeen zijn jongens sterker, maar ik ken meisjes die ook aardig sterk zijn hoor;) |
Jongens lijken vaak gespierde als meisjes, maar dat is 9 van de 10 keer van die snelgekweekte fitness spiertjes.
En als ze dan een paar weken niet trainen is alles weer plat en ongespierd. |
Dat geldt voor elke sport dat als je het een paar weken niet doet de prestaties achteruitgaan. Alleen is dat bij fitness meer zichtbaar dan bij een marathonloper. 'Fitness spieren' zijn echt niet anders dan andersoortige spieren.
|
Mijn benen zijn sterker dan die van mijn vriendje maar met armpje drukken wint hij (denk ik).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:59. |