![]() |
enquete
Ik dacht dat ik dit topic al gemaakt had maar hij stond er neit bij dus ik maak hem nog een keer:
vul aub in: Enquête over taalverandering. 1. Wat vindt u van taalverandering? A Prettig, zo blijft de Nederlandse taal voortdurend in ontwikkeling. B Onprettig, het heeft geen zin om de taal te veranderen. C Het interesseert me niet D Anders, namelijk …………… 2. Er komen vaak nieuwe woorden bij in het Nederlands. Hoevaak gebruikt u zulke woorden? 3. De Nederlandse spelling verandert af en toe. Wat vindt u hiervan? 4. Weet u exact wat taalverandering is. Zo ja, wat is het? A Ja B Nee 5. Bedenkt u zelf ook wel eens een nieuw woord, dat u vaak gebruikt? Zo ja, welk woord is het en wat betekent het? 6. Houdt u zich altijd aan de nieuwe spellingsregels of gebruikt u ook nog wel eens de oude spellingsregels? 7. Denkt u dat er in alle talen taalverandering voorkomt? A Ja B Nee 8. Als u iets zou kunnen veranderen aan de Nederlandse taal, wat zou dat dan zijn? |
je topic is verplaatst omdat het hier niet thuis hoort:
http://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=10 (de verantwoordelijke FB heeft alleen geen verhuisbericht achter gelaten...) |
oops sorry, ja hij is verplaatst. Dus post je vraag nog eens in je topic.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:15. |