![]() |
Coldplay
Wat vinden jullie van Coldplay?
|
Colplay is wel leuk! Met wat grote hits en goeie nummers maar, ieder zijn eigen mening!
|
Zwaar overschat
|
neee coldplay is zeker goed... tenminste de meest commerciele nummers dan :P
|
Citaat:
|
Coldplay was leuk... nummers als trouble zijn wel lekker om naar te luisteren... daar houd het dan ook meteen mee op. tegenwoordig zijn ze flinke bagger. Gaan ze gratis cd's weggeven bij concert, hoezo wanhopig...
|
Dat heeft weinig met wanhopig te maken.
|
Citaat:
NOFX is pas muziek,heerlijk schijt hebben aan anderen en lekker muziek is pas muziek, op een pudium bier zuipen en ondertussen poging doen je gitaar nog steeds op de maat aan slaan is pas muziek... Coldplay is commerciele bagger |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Weet niet vind oudere nummers soms wel ok om te horen, maar zou het zelf niet zo snel opzetten, tegenwoordig maken ze al helemaal crappy muziek imo.
|
Citaat:
Het eerste album van Coldplay was een prima popplaat, daarna werd het allemaal wat minder. |
Ik vind het niet leuk.
|
Ik zou er spontaan van aan de schijterij raken als het niet anusbeklemmend slecht was
|
Ik vat ze niet.
Net zoals U2. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is een band die ik als ze onbekend waren geweest enorm gaaf had gevonden. Maar nu er bij elk sentimenteel stukje op sbs6 The Scientist wordt gedraaid is het aardig logisch dat iedereen zo'n hekel aan ze heeft. Het is goede muziek, maar het wordt zo dood gedraaid dat het verpest wordt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Coldplay heeft gewoon leuke nummers dertussen zitten:) :Viva la vida, Lost, Cemetries of London(kijk album;)), The scientist, Clocks, Talk en Violet hill maar dat was het ongeveer;)
|
Sorry, ik vind het mietjes (A)
|
Coldplay is gewoon prima muziek, maar als je een hele CD gaat luisteren word je er zwaar depressief van... Eigenlijk net als met Radiohead.
|
Citaat:
Coldplay vond ik ten tijde van Parashutes erg leuk en Rush Of Blood... had ook z'n goede momenten, maar daarna deed het me niet echt veel meer. Het is niet slecht ofzo, maar die nieuwe albums zou ik uit mezelf niet opzetten. En ik vind het zo zonde dat Chris Martin is veranderd van een lieve, verlegen wiskunde nerd naar een pretentieuze surrogaat Bono met spastische danspasjes. |
Citaat:
|
Citaat:
ik overdrijf alleen graag in mijn statements. ik bedoel dus dat het redelijke 'serieuze' muziek is. al de teksten gaan over verbroken liefde en dood etc. je kan er in ieder geval niet swingend op uit je dak gaan (en als je dat wel kan, dán is er pas wat mis met je emotionele gesteldheid). don't get me wrong, a rush of blood to the head behoord tot de 3 CD's die ik daadwerkelijk gekocht heb. in een winkel. :) |
Citaat:
Anyway, als je van coldplay al depri wordt, dan moet je echt niet naar Sigur ros luisteren. |
Ik denk dat het wel veilig is om te stellen dat elke zichzelf serieus nemende muziekganger sigur ros wel kent.
|
Citaat:
En ik ken ook zat mensen die 'swingend uit hun dak' zijn gegaan bij radiohead, waaronder ik zelf en ik ben emotioneel vrij stabiel. |
Lekker losgaan op Idioteque is niet zo vreemd nee.
|
Citaat:
|
Citaat:
naja ik had het nog niet eens over radiohead, maar over coldplay. geen idee waar radiohead over zingt eigenlijk :) |
Ik vind coldplay geen slechte band. Ze worden alleen wel ontzettend vaak gedraaid en daardoor ga je je soms aan ze irriteren. Maar nummer als Fix You blijven toch mooi. Ik vind de sympliciteit van hun lyrics wel mooi eigenlijk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:16. |