![]() |
Eigen berichten.
Even een vraagje.
Op best veel forums heb je rechts boven in staan 'Eigenberichten' als je daar op klikt zie je de berichten weer die jij ooit gepost hebt. Eigenlijk vind ik het best jammer dat dat hier niet zo is, want soms wil ik wel eens weten of er mensen op mijn reactie hebben gereageerd, en dan kan ik het topic heel makkelijk weer vinden. Of heeft dit forum dat wel en kijk ik er gewoon over heen? Groetjes Kirsten! |
Die knop is er geloof ik inderdaad niet. Wel kun je je op topics 'abonneren', wat betekent dat je een mailtje krijgt als er reacties zijn. Niet helemaal wat je bedoelde, maar misschien helpt het je.
|
je kan via je profiel en statistieken de optie "zoek alle posts van deze gebruiker' (oid) aanklikken, en dan krijg je al je posts in beeld, en dan is het vrij makkelijk om na te gaan of iemand na jou nog weer gereageerd heeft.
|
Je kunt ook op je eigen naam zoeken in de zoekfunctie. Je naam wordt genoemd in het topic als je gequote word dus zal de zoekfunctie hem dan vinden. Werkt niet als mensen je niet quoten maar dan reageren ze ook niet specifiek op jou.
|
Al het bovenstaande (waarvan ik de bovenste en onderste opties gebruik). :)
|
naamzoek en gij zult vinden
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:58. |