![]() |
Nieuw
Hoi allemaal,
Ik ben Anika en ik ben 15 jaar. Ik zit in 4 VWO en ik volg de natuur-stroom. Volgend jaar de natuur-techniek stroom (met biologie, m&o en informatica) Na het eindexamen wil ik de studie Industrial Design gaan volgen op de TUE eindhoven. Mijn hobby's zijn dansen, tekenen (ook digitaal), alles rondom website's bouwen (scripts, web design etc.) Als je nog vragen hebt, stel ze gerust :) |
hoi en welkom:D
ben jij goed in virussen verspreiden en hacks? zo ja ben je dan geïntereseert om de wereld te veroveren? ik heb nog iemand nodig met verstand van computerzaken:) |
Bedankt Evil inside :)
Zelf heb ik wel eens geprobeerd dingen te hacken, maar op heden nog zonder resultaat :P Maar ik heb wel het een of andere verstand over computerzaken. |
Welkom!:)
Ik wou ook eerst Industrial Design doen, maar nu niet meer denk ik. Nu lijkt mij de Aviation Studie aan de HvA heel erg leuk, maarja wie weet over 2 jaar wat ik dan weer leuk vind, haha!:D |
Ik wou eerst Architectuur gaan doen :) maar nu lijkt Industrial Desgin me weer leuk. Helaas is de hele studie in het Engels.
|
Citaat:
doe je mee met de wereld veroveren?*O* |
Welkom!! ;] Geniet van je weekend*O*
|
Welkooom
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55. |