![]() |
Terwijl jij doodgaat
Terwijl jij doodgaat,
Bedenk ik wat voor kleding ik vandaag aan doe Terwijl jij doodgaat, Denk ik na over het weer Terwijl jij doodgaat, Lak ik mijn nagels roze Terwijl jij doodgaat, Denk ik aan al die leuke jongens bij wie ik het verpest Terwijl jij doodgaat, Denk ik aan mijn school opdrachten Terwijl jij doodgaat, Vergeet ik helemaal aan jou te denken |
mooi, heel mooi..
Word er helemaal stil van.. Voor wie is het, als ik vragen mag? |
Een zeer zieke vriendin met wie het niet heel goed gaat en dit kwam bij me naar boven.. :O
|
wow... :eek: ik wou dat ik dat kon _O_:y
|
et is ook goed dat je niet constant aan haar denkt want dan word je alleen maar depressief maar wel mooi;)
|
First of, sterkte ermee, vreselijk om dat mee te maken.
Over het gedicht, ja om heel eerlijk te zijn spreekt het me niet echt aan, ook al heb je wel heel mooi en duidelijk een gevoel weergegeven, maar qua stijl enzo.. Niet echt mijn ding. |
Citaat:
Ik vind het zo zielig, en het lijkt me echt vreselijk als mijn beste vriendin erg ziek zou zijn. Eigenlijk is dat ook zo bij mij, maar het is niet mijn beste vriendin, maar een hele goede vriendin van mij heeft anorexia nervosa. Het is zo zielig en ik huil er wel eens om. :( Ze zit nu in een kliniek en ik mis haar vreselijk.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:36. |