![]() |
engels gedichtje :D
Hier stond eerst een heel dom gedicht, wat ik nu heb verwijderd.
|
Hier stond ook een dom gedicht wat ik ook heb verwijderd, dus eigenlijk kan dit hele topic verwijderd worden. Bedankt dingaantouwtje!
|
Citaat:
Maar wel mooi, die tweede is wel een beetje afgezaagd met die kleuren. |
Citaat:
Ja die tweede klinkt nergens naar, I KNOW :D Ik ben ook zσσσσσ'n goede dichter (n) :rolleyes: |
Ik vind het eigenlijk allebei niets. :(
Bah, ik voel mezelf altijd zo gemeen als ik dat zeg, maar het doet me echt helemaal niets. Ik vind ze allebei wel afgezaagd. Het engels is verschrikkelijk en dat vind ik heel irritant. Mjah, ik weet het niet. Sorry, niet mijn bedoeling iemand te kwetsen. Gewoon eerlijkheid. |
Citaat:
|
Goede limericks zijn anders hartstikke moeilijk om te schrijven, hoor!
Ik snap niet waarom je in het Engels gedichten gaat schrijven als je er een zes voor staat. Behalve als het is om je Engels te oefenen natuurlijk. |
Jaja,, ik weet wel dat ik zo'n goede dichter ben.
Ik ben nog een kind van 13, ik vind dichten leuk, ik ga er gewoon mee verder en het word steeds beter. Het lukt heus wel een keer, ben gewoon aan het oefenen. Heb nog m'n hele leven................... :D |
Citaat:
Oefening baart inderdaad kunst, dus ga zo door. |
Zal ik doen! :y
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ga het even veranderen! |
:(
|
:D
|
hihi wat ben ik toch een fantast. :y
|
...
|
Dat rood-wit-blauw gedicht is vast gebaseerd op dat ene nummer van Marco Borsato.
|
Citaat:
|
Ik heb het bedacht! Dat laatste gedichtje gaat over de band die ik met nederland heb!
Omdat het ook eindigt met rood,wit,blauw (de nl-se vlag!!) Okee.. hoe verwijder je dit topic..??? eerlijk gezegd begin ik me een beetje teschamen voor mijn domme gedichtjes.. |
Gewoon blijven oefenen, dan wordt je vanzelf beter...
Maar de band die je met nederland hebt kan je ook op een andere manier verwoorden Rood wit blauw wordt al zo vaak gebruikt... |
verantwoorden? Ik denk dat je verwoorden bedoeld?
In ieder geval, topic verwijderen gebeurd meestal niet dacht ik. Maar een FB kan er wel een slotje op doen zodat er geen reacties meer komen. |
Haha oh sorry
Mijn woordenschat is niet zo erg goed |
of er moet gewoon niemand meer op reageren, dan gaat ie vanzelf steeds verder weg...
dus mensen: a.j.b. reageer niet meer, behalve als het leuk commentaar is! Ik schaam me echt. :s |
Als je je echt heel erg schaamt kan je simpelweg op wijzig klikken bij je bericht, dan kan je de tekst vervangen door bijvoorbeeld "Te beschamend" of "Gedichten weggehaald door auteur" :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:54. |