![]() |
Neko is haar saai vergeten! #629
!
|
!!
|
Ja. Ik ga maar weer eens. Ta.
|
Zo.
|
ik heb net boodschappen gedaan, en ik heb gewoon GEEN junkfood gekocht :eek: als in, chocola, chips, koek, snoep en andere ongezonde en overbodige meuk. *trots*
|
goedemorgen!
goed hoor topdrop! dat doe ik ook niet meer!!!!!!!!! behalve dan verantwoordelijke eierkoeken en snack a jacks. |
Goede titel. :D
|
Dropje ik ben TROTS op je!!
Ik ga vanmiddag boodschappen doen en dan koop ik lekker wel chocolade of drop of iets iig! Want dat heb ik al weeeeken niet gedaan! (vorige keer was ik zielig en ongesteld en toen wilde ik chocolade kopen, maar toen zag ik een doosje aardbeien en heb ik die gekocht, goed he?!) |
We were lovers once again, on the bright side of the road (8)
|
Ik heb altijd dat als ik hier op school zit en ik moet veel printen voor twee euro per a3 dat ik mezelf zo zielig ga vinden dat ik koekjes wil kopen :(
|
Bij ons resulteerde de kosten voor het printen op school dat iedereen projecten ed gewoon mailde.
|
red de bomen!
|
Dat printen bij ons op school kost 3 keer niks ofzo. We hebben zo'n tegoed ding dat ik al eeuwen niet meer heb aangevuld en ik kan nog altijd rustig printen :|
|
Maar 'nelis moet waarschijnlijk hoogwaardige kleurenprints op A3formaat, dat is wat anders dan gewoon wat teksten.
|
Waarom hebben mensen toch altijd de neiging mij wakker te bellen als ik ontzettend gaaf aan het dromen ben, :mad:.
|
Nou dat was een hoerententamen.
|
Maar volgens mijn globale berekening heb ik een cijfer tussen de 5 (waarschijnlijk) en 9 (haha).
|
Daarnaast heb ik 5 koppen koffie gehad en ik voel me niet zo jofel. Maar morgenochtend weer om 5 uur op voor het ALLERBELANGRIJKSTE tentamen dus nu weer fijn STUDEREN!!!!!!!!!!!!!
|
Er was een soort gaaf beestje, een soort jelly, en die kon wel buiten lopen, maar niet binnen, want dan zou ie slijten. Toen hadden we er een boterhamzak omheen gedaan en toen kon het wel. En in mijn droom was ik de gelijkenissen tussen Boes Boes en spotprenten over Congolezen aan het onderzoeken. En er was een probleem met de briefjes van vijftig euro, want die werden massaal vervalst, dus hadden ze het Italiaans op de briefjes moeilijker gemaakt.
|
Wat een interessante droom
|
Ik heb morgen ook een tentamen maar dat is open boek. Wel even alle artikelen daarvoor doorlezen en dan de documentaire kijken waarin de stof die in het tekstboek wordt behandeld in het kort wordt verteld en dan is het wel weer welletjes.
|
Citaat:
|
Ik wil ook een redelijk cijfer halen want ik kan nog een 7,5 gemiddeld staan.
|
Citaat:
|
Zooo he, wat hadden al die europese heersers uit de middeleeuwen ongeïnspireerde namen (N) hoe moet ik die nou allemaal onthouden!
|
Frederick 1 t/m 8, :).
|
Karel, Filips en soms nog Willem. Daar houdt het wel mee op. Voordeel: ik kan altijd gokken op één van die drie, en dan heb ik 33 % kans dat het goed is (Y)
|
:D
|
Hebben ze de bijnamen niet vermeld? Pippijn de Korte, Karel de Grote, etc.
|
Oeh, hopen dat niemand het zag.
|
en de stoute!
|
Citaat:
Hm en m'n tentamen is morgen al.. -o- |
Jan zonder Land is mijn favoriet.
|
:d oja, die ook nog (Y)
|
En nu hopseflops bezig met Europees recht -o-
|
Is het trouwens niet Pepijn de Korte?
|
Dat kan, ik doe het ook maar uit het hoofd.
|
Jij deed toch kunstgeschiedenis? Dan zou Willem de Veroveraar en de Battle of Hastings er wel goed in moeten zitten.
|
Citaat:
|
Tapijt van Bayeux?
|
Ah. Maar nooit gehad ;)
|
Ik doe nu een minor Middeleeuwen en Renaissance Studies, daarvoor moet ik dit allemaal weten. Maar heb het met KA nog nooit behandeld. Een duidelijk hiaat in mijn kennis.
|
Welk boek heb je? Eeuwen des Onderscheids?
|
We hebben eigenlijk alleen readers. Je kon voor de achtergrondinfo een boek erbij lezen, heb het ding gekocht, maar nog nooit opengeslagen. Eens kijken welke ik ook alweer heb.
|
Barbara Rosenwein - A short history of the middle ages
|
Nou, prijs jezelf gelukkig. Ik vond het namelijk echt een verschrikkelijk boek. Het is vierkant, heeft glimmende pagina's waardoor je met kunstlicht bijna niet kan lezen en een nare indeling.
|
Citaat:
|
Die van mij. Sorry, dat was inderdaad niet echt duidelijk, :D.
|
Tijd voor een sigarettenrun.
|
Waarom kan je tegenwoordig wel kunstgeschiedenis volgen, maar moet je je stukzoeken om ergens krijgsgeschiedenis te kunnen volgen? :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:24. |