![]() |
Zomervakantieplannen!
Wat voor leuke dingen ben je allemaal van plan voor de zomer? Niet alleen vakanties, want daar is Reizen & Vakantie voor. Maar misschien wel dagjes weg/festivals/je huis verbouwen/beginnen aan je nieuwe school/picknicken met vriendinnen/veel terrasje pakken/buiten kamperen/je geslaagd feestje houden/ je verjaardag vieren met een grote bbq/trouwdag van je ouders vieren?
Vertel hier al je zomervakantieplannen. |
Werk vinden. En dat vervolgens uitvoeren. Misschien nog een weekje weg met de auto, richting Frankrijk ofzo. Verder is mijn plan heel veel boeken lezen en in de tuin (die nog betegeld moet worden) en/of het park chillen. En eh. Mijn bachelor hebben.
|
Ik ben van plan om te leren voor tentamens ;x
|
Ohja, waarschijnlijk heb ik in juli nog ergens een her, dus ook leren ;x
|
De grote schoonmaak en een herinrichting van mijn huis staan op de planning. Daarnaast wil ik zeker nog een paar keer naar Artis, iets dat ik vandaag had kunnen doen, als ik niet moest leren. En ik ga zeilen, veel zeilen.
|
Wij gaan naar Turkije!!
|
Werken, naar Denemarken gaan, veel bij Chantal zijn, en naar Slowakije gaan, maar hmm.
|
Nog een keer verhuizen (en dus verven en laminaat leggen), een dik werkstuk schrijven en daarvoor nog een stapel boeken doorwerken, een week naar Rome, en een week naar nog een onbekende (goedkope!) bestemming.
|
Werk vinden, al hoop ik vanmiddag een baan voor vanaf september te hebben. En naar Friesland om achter een groep koters in het bos aan te gaan rennen. En naar IJsland met mijn mama. En in augustus nog even kijken, maar dan ga ik waarschijnlijk een keer op baby-bezoek en ik wil nog een keer gaan paardrijden en met al mijn klasgenootjes naar de Efteling ofzo.
|
Ik ga over 2 weken een paar dagen naar Finland. Voor de rest ga ik gewoon werken zoals altijd.
|
Citaat:
Volgende zomer ga ik naar Rusland of Amerika of Nieuw-Zeeland, want ik wil eens mal gucken een ver land. Hoewel ik natuurlijk al vaak in Rusland geweest ben, maar ik wil wel nog een keer. [edit] Australië lijkt me ook wel wat. |
Nieuw-Zeeland wil ik ook heen, gaaf land lijkt me dat :y
|
4 weken achter elkaar mijn vriendje missen :( En dan heel veel bij 'm zin daarna <33
|
Uuhm met men ouders op vakantie en wss ook met vrienden een weekje:D
|
Ik ga:
-Met zo'n vinea-jongerenreis naar Schotland voor 9 dagen ofzo. -Met mijn vader naar zuidwest Engeland voor 11 dagen en daar misschien afspreken met een vriend die ik op mijn 'stage' in Engeland gemaakt heb. -Met mijn vriendinnen van toneel naar Zeeland op een camping staan. Oioioioi ik heb zin in de zomervakantie. <3 |
Citaat:
Citaat:
|
:d
Maar toch zou ik graag eens naar Australie gaan! |
Ik ga de zomer grotendeels in Finland doorbrengen.
|
Dit lijkt me meer iets voor erop uit
|
Met vrienden een paar dagen naar een eiland, naar walibi met m'n broer, heel veel werken en ik hoop dat ik kan verhuizen deze zomer naar Groningen. (Y)
|
Citaat:
Ik zit vier weken in de UK |
Slechts 3 weken vakantie, dat zal wennen zijn vergeleken de schooltijden. 2 weekjes in Hongarije vertoeven aant water en nog wat dingetjes voor mezelf denk ik.
|
Citaat:
|
Ik moet ook nog leren voor (her)tentamens en een tig-tal essays schrijven, dus ik ga me lekker opsluiten. Yay.
Verder ga ik de gratis festivalletjes af, zoals Parkpop, Metropolis en werfpop. In juli krijg ik een drukke week met The Cat Empire, Brian Setzer Orchestra en Dour en in augustus natuurlijk Lowlands, al is dat een beetje kut, aangezien het in de her-tentamen week valt. :mad: En ik had nog het plan om met m'n beste 'din wat dagtripjes te doen naar Antwerpen ofzo en veel op terrasjes te hangen en af en toe naar het strand (want Noordwijk en Katwijk liggen op fiets-afstand). Mjah, en ik moet tussen de festiviteiten door ook nog gewoon werken, maar centen verdienen is wel handig. |
Oja, ik ga ook nog de introdag van onze studievereniging organiseren.
|
Ik had wilde plannen, eerst vier dagen Gentse feesten, en dan later in de vakantie nog drie weken interrailen (Praag - Wenen - Budapest - kust Kroatië - Milaan)
... maar toen ging er een zekere relatie uit en nu weet ik niet meer wat ik ga doen. En iedereen heeft al iets gepland of geboekt... :( |
Citaat:
|
Ik ga komend weekend naar Londen en in augustus twee weekjes naar Duitsland. Verder hoop ik dat ik nog wat vakantiewerk op mn stageplek mag doen en ga ik lekker uitrusten van een druk stagejaar.
Citaat:
|
ik schijn met mn chick een paar weken richting italie te gaan. het plan was om erheen te reizen, onder andere met de bus enzo, en dan te eindigen in rome, daar een vriendin op te zoeken die er dan net zit voor een paar maanden stage, en dan terug te vliegen.
alleen zijn we te lam om alles uit te zoeken en te plannen. dat komt nog wel. oh, en zaterdag a.s. is sonisphere (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Mijn vriend en ik waren aan het kijken naar een vakantie voor in de herfstvakantie. Toen kwamen we een gave reis naar Griekenland tegen. Die hebben we geboekt, dus gaan we over een maand, twee weken naar Griekland. (y) Ik ga ook nog naar Italië. Voor de rest veel werken, een opleiding zoeken/inschrijven. En een heleboel leuke dingen doen die in de planning staan. (Y)
|
Oeh ik wel ook wel naar Griekenland (Y)
|
ik werk de hele maand juli gewoon op mijn vaste stek, alleen dan fulltime, ik ga een maand te vroeg mijn verjaardag vieren half juli, er zullen ongetwijfeld wat gezellige avondjes komen met vrienden, en eind juli tot eind augustus zit ik in Peru. Als ik terugben, heb ik meteen een trouwerij van een goeie vriendin van me die met haar importbruidegom (ook uit Peru) trouwt. Heel veel zin in. Vervolgens zit er voor mij niks anders op dan weer voor te bereiden op het tweede jaar studie in Utrecht. Ben ik nu nog iets vergeten? Nee, ik denk het niet. Hopen op wat leuke, onverwachte dingen dus maar.
|
Behalve mijn herkansing voor cultuurgeschiedenis maken heb ik geen plannen, en ik verwacht ook niet dat er nog veel zullen komen.
|
Thesis schrijven.
|
Ik moet gewoon werken en dat is wel even wennen. Voor het eerst geen schoolvakanties meer! Vanaf 20 juli ben ik wel twee weken vrij en in die twee weken ga ik 9 dagen met mijn vriend naar barcelona.
Als het goed is, is het lekker rustig in de zomer op mijn werk. Ik wil dus echt lekker genieten van de vrije dagen tussen het werken door en misschien nog wat weekendjes weg met vriendinnen :). |
Sinds vandaag heb ik een reisgenootje voor de Gentse feesten; mijn zusje. *O*
Het is maar voor vier dagen, maar het is tenminste iets. En heel tof bovendien! |
Ik ga naar mijn moeder in Engeland, maar eerst bij papa mijn kamer in orde maken. Dan dus in Engeland werken de hele zomer.
|
twee weken op het huis passen samen met Jorrit :bloos: En nog een paar dagen weer naar Londen, waarschijnlijk (Y)(Y) voor de rest niets
|
Cultuurvakantie in Chersonissos :cool:
|
Starbeach! Heerlijk fout maar zon, zee, strand en prachtige natuur, mij hoor je niet klagen.
Ik ga 5 dagen naar Parijs, een weekend naar Milaan, werken, veel naar het strand in Scheveningen gaan, in het park liggen met rosé of bier, wat feestjes in studio 80, misschien naar mysteryland, verjaardag vieren, misschien een huis kopen en dus klussen aber dat is nog onzeker. |
Landal Greenparks in Tsjechië.
|
* scriptie afmaken
* naar de V.S., roadtrip met een vriend Niet per se in die volgorde :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
geweldig topic voor erop uit!
wat zei ik nou over overlap. Enfin ik zal met m'n blutte aarsch wel weer een of ander sjitbaantje gaan doen om m'n leven iets aangenamer te maken, of stage maar dat ligt aan e.e.a. |
Citaat:
Niet zo zeuren, zoveel fora (zeker de topics op DK) hebben een overlap, en zouden dat ongetwijfeld ook hebben met jouw indeling :nono: Edit: Ik blijf deze zomer in Nederland en heb nog helemaal geen plannen die verder gaan dan volgende week :cool: |
- Ardennen
- Zuid-Frankrijk - Brabant - Hopelijk geen herkansingen |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:28. |