![]() |
DK Meet #25
Want de vorige is vol!
Zo, de tabel weer opnieuw gecodeerd*, want dat lompe forum vindt dat ik niet mag quoten uit een gesloten topic. HEEL STOM IS DAT.
*Zet en drukfouten voorbehouden. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Geniet, drink met maten. edit: Laatst gewijzigd door Missy; Vandaag om 15:44. Maar er is niks veranderd :D Dan doe ik het wel even ;) CS naar komt en Allure naar niet :) |
Gelijk heb je! :cool:
|
Zet mij maar op het komen-lijstje. Ik heb wel toetsen 's middags en ik ga misschien nog eerst met iemand anders mee een kadootje kopen in Utrecht, maar dan kom ik daarna wel. :)
|
tvp.
|
Ik wil ook graag in het lijstje! Plaats mij onder niet!
|
Citaat:
|
Zo :)
|
Ik heb Philosophy gemeet *O*
En ze was heel aardig en heul erg Fries en dat vond ik grappig, want ze typt helemaal niet Fries :o |
Ik wil meer toezeggingen! :mad: [/verkapte terugvindpost]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nope :o ik heb iemand gekozen die ietsje ouder is. (Want ik ben ook zó volwassen!) Maar ik vond Soof wel heel aardig enzo (y) alleen een beetje jong.
|
Ohw my, Chick Rock, wat spannend!! Dus je gaat sowieso ook meeten nu?
OT: ik wil wel, maar ik moet dus werken geloof ik, wat is de datum? |
Meer naar links! :mad:
|
Citaat:
|
Ik heb week daarna examens en veel dingen inleveren. Ik twijfel nog.
Vrijdag 26 juni toch? |
Citaat:
|
Maar nee, ik ga niet sowieso meeten nu :p
|
Nu niet, over ruim een week wel (H)
|
Iemand al enig idee hoe laat die meeting plaats gaat vinden?
|
Ik kom lekker niet :o
|
Citaat:
|
ik kom alleen als zeehond23 komt
|
Citaat:
|
dan kom ik ook
|
Citaat:
|
Ik wil eventueel ook wel komen als de capibara niet aan een riempje is. Maar daar trek ik de grens.
|
Citaat:
|
Ik kan er overigens op z'n vroegst pas om 14 uur zijn. Heb evaluatiegesprekken op mijn stage in de ochtend/middag. In Eindhoven.
|
:'(
|
Citaat:
|
Ik zit tot uiterlijk 12:10 op school en misschien ga ik daarna nog met een paar mensen naar Utrecht om een kadootje te kopen voor iemand en kom ik daarna. Dat moet ik nog zien!
|
Jongens, ik bereid jullie alvast voor op de teleurstelling: de kans is vrij groot dat ik niet kom.
;) |
Ha, ik kom ook niet. Waarschijnlijk ga ik net naar bed als jullie meeten. (y)
Edit: misschien de datum erbij zetten? Had even het rare idee dat de meet zondag was? :confused: Anyway, laat me maar bij misschien staan. |
<== waarschijnlijk
|
*o*
|
Wat is eigenlijk de lokatie?
|
Utrecht
|
Wat is de tijd eigenlijk, want ik ben sowieso wel 2.5 uur onderweg namelijk en mijn OV is pas vanaf 12 uur geldig.
|
lijkt er op dat dat 14:00 wordt. Ik ben er dan nog niet, moet nog naar school, en daarna nog met bus/trein een uur reizen.
|
Nou ja, het mag van mij ook best wat later zijn hoor, maar ik had het idee dat mensen graag vroeg wilden... Dan liever dat ik ook een beetje speling heb en gewoon rustig aan kan doen. :) (en dat we de meet niet beginnen met drie mensen ofzo ;))
|
2 á 3 uur valt onder vroeg, vind ik :o
|
Ah, ok. Nou, prima dan. :)
|
Hai ik kom ook.
|
Ik moet werken.
|
Ik ook :( Dus als ik niet heel veel uitval heb op school kom ik niet.
|
Citaat:
Het is absoluut wederzijds, ik vond je hartstikke aardig. (Y) Anyway, ik kom niet op de meet want een collega heeft een ongeluk gehad dus ik werk de komende weken dubbel om voor haar in te vallen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jezus wat een faalmeet. :( Wel leuk dat Tink komt btw.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:26. |