![]() |
Zit er nou niet zo omheen te saaien! #630
*O*
|
Goeie titel :y
|
Ik ben WEL grappig :mad:
|
Aaw wat ben je schattig als je boos bent *in wangetjes knijpt*
|
Godskolere. :mad:
Jongens, als jullie HET ultieme orgasme willen ervaren, koop dan vooral durex play o. Die reclames zijn er om gestoord van te worden. |
:d
|
Ik heb gehoord dat je die stimulerende gel vooral NIET moet kopen
|
Ik ben nog steeds benieuwd wat het precies is, ik loop er steeds langs in de winkel.. (gewoon als ik shampoo koop of handcreme!)
|
:bloos:
|
Zal ik in detail treden of liever niet? :')
|
Gosh ik ben echt zo verslaafd aan napoleons :O
|
Vertel maar? Ik ben wel nieuwsgierig.
|
Jongen1986 zit straks met z'n oren te klapperen :d
|
Ik ook :P
|
Ik heb met m'n exje wel een keer de gewone durex play geprobeerd, want het leek hem helemaal zeh bom. Dat is massage olie en glijmiddel in 1, nou echt vieze rotzooi. Het masseert voor geen ene kut en het lijkt meer op een dildo.
En die stimulerende gel is echt too much. Ik had het gevoel alsof ik in brand stond. |
Zo heb ik het heel erg netjes gehouden he?
|
Citaat:
|
Dus het is gewoon 'hete' glijmiddel.
Ohw wat een fout woord in deze context, maar heet zoals douchegel kan prikken of kauwgom voelt op je tong? |
Ja en dan 100x keer erger. Ik vond het echt niet fijn meer. Je zou eerder gillen om hulp dat het alsjeblieft meteen stopt!
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Lippen is op dit tijdstip wel een heel dubbelzinnig iets ja. :cool:
|
Bedankt voor de verduidelijking mevrouw Philosophy, ik weet nu zeker dat ik er nog vaak voor bij ga lopen!
Maar weet je ook wat er in zit, in die gel?> |
Vooral doen Kunst. Ik kan het niet ontwijken, het staat naast me op de kassa. :(
Uit m'n hoofd niet, maar google weet het vast wel. :o |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Durex Play Feel: Hydroxyethyl Cellulose, Propylene Glycol, Benzoic Acid, Sodium Hydroxide, Purified Water Durex Play Warming: Natrosol, Propylene Glycol, Benzoic Acid, Sodium Hydroxide, Purified Water, Sodium Saccharin, Glycerol Durex Play Tingle: Silicon fluid 93%, saccharine solution and spearmint the remainder. |
ohw ik dacht dat je het had gekocht en dan staat het op de verpakking!
Wie kan er trouwens met zijn tong bij zijn neus en wie kan zijn neus zo wiebelen en zijn oren wiebelen? |
Eh ja, maar het is al een tijdje uit en niet in mijn bezit.
|
Van die drie dingen kan ik alleen mijn neus wiebelen.
|
Kan ik allemaal niet :(
Mijn tong is te kort om mn neus aan te raken :o |
Geen van die drie dingen lukt me. :(
|
Ik ben ook een gezichtsloser :'(!
|
Ik kan/kon wel mijn voeten 180 graden gedraaid tegen elkaar aan zetten -O-
|
Wat versta je eigenlijk onder met je neus wiebelen?
|
@ para over Rules 1 & 2: ik ken ze wel, maar ik heb het niet zo op die elitaire /b/ mensen.
|
Ik kan wel mn neus een beetje bewegen, maar dan beweegt mn bovenlip wel ook een klein beetje :o
|
Ik kan met mijn neus mijn tong aanraken, mijn neus op twee soorten bewegen, een wenkbrauw omhoog doen en de huid op mijn hoofd bewegen. :cool:
|
Haha zit je nu te oefenen CR? :P
|
Citaat:
|
Ik ga slapen, welterusten!
|
Slaap lekker! Oh hoe is het nou? Nog steeds ziek?
|
Trusten!
|
Ik kijk The Millionaire Matchmaker, want dat is gaaf en vreselijk fout (Y) maar omg wat een ouderwetse kijk op de man-vrouwrelatie :d (N)
|
Ook flauw om te vragen als ze gaat slapen!!
|
Oke Chick Rock en rest, wat vinden jullie van voeten?
|
Ja nou maar ik wilde het net vragen en toen zei ze dat ze op bed ging :(
|
Citaat:
|
Helleuh.
|
Hoi :)
|
Ik ben Vies!
Ik ga maar slapen! Die twee dingen hebben geen relatie! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:36. |