Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Condoom topic (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=175886)

Kirk22 03-08-2002 13:02

Condoom topic

gebruiken jullie een condoom?
Zo niet: waarom niet?
Zo wel: aarom wel en hoe lang doe je erover om in een raletie de condooms aan de kant te zetten?
Wat doe je als iemand allergisch is voor rubber?

vertel maar een leuk verhaaltje

Tsu 03-08-2002 13:20

Citaat:

Kirk22 schreef:
Zo wel: aarom wel en hoe lang doe je erover om in een raletie de condooms aan de kant te zetten?

Wij gebruiken geen condoom, omdat het zonder veel lekkerder is.
En als je allergisch bent voor rubber.... tja geen sex dan maar he?

Sterre Nina 03-08-2002 13:27

hahahahahaha dit is eigenlijk wel een leuke topic.
Toen ik nog iets met mijn vriend had, deden we het eerst een hele tijd met condoom, totdat het een keer scheurde en er iets ontzettends lullig op volgde. Maar dat is weer een heel andere topic. Daarna ging ik aan de pil, en had hij zich laten onderzoeken of dat ie niets had, nou dat was dus zo, hij had niets. En ik had het nog nooit gedaan dus ik had vanzelfsprekend ook niets. Dus toen deden we het zonder condoom. Eigenlijk maakt het niet zoveel uit vind ik hoeveel tijd er tussen zit om wel/geen condoom te gebruiken, is beetje naief om dat te denken. Want als je partner iets heeft, dan is het zo en dat is met een paar weken/maanden in meeste gevallen echt niet weg. Je moet gewoon zeker weten dat je elkaar niets kunt overdragen.

Nou nou wat een leuk verhaaltje.

x

hieperdepiep 03-08-2002 14:05

Citaat:

Kirk22 schreef:

Nu gebruiken we geen condooms meer, omdat ik aan de pil ben, en double dutch.. ja boejen, zon pil moet maar veilig genoeg zijn :D Bovendien, zonder condoom is voor hem en mij veel fijner. Het voelt veel lekkerder. Eerst gebruikten we wel condooms, omdat ik nog niet aan mijn moeder wou vertellen dat we 'het' deden. Mjah, op een begeven moment waren we beetje te 'wild' bezig geweest en toen was het condoom gescheurd. Toen hadden we het ff helemaal gehad ermee en ben ik ( na 3 maanden aan de pil gegaan )

Zo. (y)

Günther 03-08-2002 15:24

ja wel condoom (gewoon veilig gevoel, voor langere relaties misschien heroverwegen maja) en als je niet tegen rubber kan durex - advanti :o (y) :D *allergisch is*

Maria en Jezus 03-08-2002 15:43

Citaat:

black angel schreef:
ja wel condoom (gewoon veilig gevoel, voor langere relaties misschien heroverwegen maja) en als je niet tegen rubber kan durex - advanti :o (y) :D *allergisch is*
Die avanti is echt 60 keer duurder dan een normale durex, en als jullie condooms gebruiken gebruiken jullie dan ook alleen durex of ook andere merken zoals hot rubber, condomi.. bla bla

Sisje 03-08-2002 16:49

Ja de hot rubber 'Vibes'daar zitten lekker veel nopjes op!!! :confused:

Lindansje 03-08-2002 17:34

Citaat:

Kirk22 schreef:

Wij gebruiken geen condooms, omdat we allebei geen soa's hebben en omdat ik de pil slik.

Als iemand allergisch is voor rubber, dan maar de avanti (y)

spacegirl 03-08-2002 17:51

we gaan deze week waarschijnlijk testje doen of we geen rare ziektes hebben en dan stoppen we met de condoom we hebben toch bijna een jaar dus...

John-lover 03-08-2002 18:03

Wij gebruiken soms een condoom want ik ben aan de pil.
Met condoom is echt niet zo lekker als zonder.
En het is ook nog een gepruts om dat k*tding om te doen!!!

Faery 03-08-2002 18:20

Citaat:

John-lover schreef:
k*tding
tizzun lul-ding

a new noise 03-08-2002 18:47

Citaat:

Maria en Jezus schreef:

Die avanti is echt 60 keer duurder dan een normale durex

een kind is 80.000 x duurder dan een normale durex

SuperS 03-08-2002 19:31

Citaat:

a new noise schreef:

en ook veel onhandiger

*oma* 03-08-2002 20:36

ik ben aan de pil, maar gebruik nog wel afentoe condooms (hoe onhandig ze ook kunnen zijn), maar ik heb geen zin om steeds met die troep opgescheept te zitten, ik denk dat wel meer dat met me eens zijn :D

Queen Klazina Wok 03-08-2002 20:42

Citaat:

a new noise schreef:

hehe :D

eeh ontopic: zonder (pil) (leuk verhaal he)

Mystique 03-08-2002 20:43

Ik slik al vanaf mijn 16e de pil vanwege erge buikkrampen. Met mijn eerste twee vriendjes heb ik altijd condoom gebruikt, maar bij mijn toemalige vriend nooit. Klinkt misschien stom, maar voor wij met elkaar het bed voor het eerst deelden kenden we elkaar al heel goed en wisten we heel goed waar we mee bezig waren toen we besloten geen condooms te gebruiken. Het is ook altijd goed gegaan en we hebben nu al ruim 9 maanden.
Ik gebruik liever geen condooms omdat ik het gekloot vind en dat vindt mijn vriend ook. Verder vind ik het veel lekkerder zonder. kan stom klinken maar zonder voel ik veel meer. Ok het geeft natuurlijk wel meer troep want wat normaal in een rubbertje gespoten wordt druipt er nu half uit, maar daar hebben we tissues voor! :D

Liefs,

Mystie

StefanLovertje 03-08-2002 22:46

wij gebruike geen condoom, en geen pil :)

makkelijk zat.. wij doen het gewoon niet :)

spacegirl 03-08-2002 22:51

Citaat:

StefanLovertje schreef:
wij gebruike geen condoom, en geen pil :)

makkelijk zat.. wij doen het gewoon niet :)

spreek jij jezelf niet wat tegen :confused:

paultjuhhhh 03-08-2002 23:09

Citaat:

spacegirl schreef:

spreek jij jezelf niet wat tegen :confused:

nee, ze zegt dat ze geen condoom gebruikt en geen pil slikt omdat ze geen sex heeft met haar vriend.

*snapt eigenlijk niet wrom je geen sex zou hebben*

BlackMystery 03-08-2002 23:11

ik gebruik een condoom
voor vele redenen eigenlijk
1: de aloude regel, het is veilig tegen ziekten
2: je komt veel minder snel klaar dus je kan voort blijven doen
3: als je van tussenspel en naspel houd met bv beffen dat zit je niet met je eigen lichaamssappen te worstelen
4: de sperma daarna is al inneens opgeborgen, dus geen probleem meer voor het kwijt te raken in plaats van nog een half uur te kuisen

redenen genoeg?

spacegirl 04-08-2002 09:28

Citaat:

paultjuhhhh schreef:

nee, ze zegt dat ze geen condoom gebruikt en geen pil slikt omdat ze geen sex heeft met haar vriend.

in de andere topic heeft ze heel de week met der vriend zitten rondbazuinenen dat ze t wel doen :confused:

nou ja hun probleem he

Roos 04-08-2002 12:09

Citaat:

Tsu schreef:
En als je allergisch bent voor rubber.... tja geen sex dan maar he?
Druiloor.

StefanLovertje 04-08-2002 12:18

Citaat:

paultjuhhhh schreef:

omdat 't niet mag van me ma... als 'k 16 ben mag 'k pas aan de pil en alleen condoom vind ik niet safe genoeg... dusja... wachten.... altijd maar wachten....

Citaat:

in de andere topic heeft ze heel de week met der vriend zitten rondbazuinenen dat ze t wel doen

nou ja hun probleem he

heb nooit van me leven gezecht dat 'k HET met hem doe... we doen wel wat.. maar we houden het op je handen gebruiken en je mond...

Mystique 04-08-2002 12:34

Citaat:

StefanLovertje schreef:

omdat 't niet mag van me ma... als 'k 16 ben mag 'k pas aan de pil en alleen condoom vind ik niet safe genoeg... dusja... wachten.... altijd maar wachten....

Je kunt toch gewoon aan de pil zonder dat je ma het weet? En anders zeg je toch dat je elke keer giga buikpijn hebt bij de menstruatie en door de pil de buikpijn weggaat? Heb ik ook gedaan alleen was bij mij die buikpijn echt killing!
Waarom doet je moeder er eigenlijk zo moeilijk over? :confused:

PrimRose 04-08-2002 13:12

we gebruiken wel een condoom en ik ben aan de pil. En als het aan mij ligt blijft het zo nog wel een tijdje. Ik wil gewoon echt never niet zwanger worden terwijl ik nog op school zit, dus doen we het maar lekker dubbel safe.

xxxx PrimRose

StefanLovertje 04-08-2002 13:17

Citaat:

Mystique schreef:

Je kunt toch gewoon aan de pil zonder dat je ma het weet? En anders zeg je toch dat je elke keer giga buikpijn hebt bij de menstruatie en door de pil de buikpijn weggaat? Heb ik ook gedaan alleen was bij mij die buikpijn echt killing!
Waarom doet je moeder er eigenlijk zo moeilijk over? :confused:

omdat ik nog te jong ben.... en bij mij is de buikpijn ook verschrikkelijk maar 'k heb nu ibuprofen ofzoiets gekregen :) eindelijk (die mocht ik eerst ook niet) dus 'k hoop dat die goed werken.... en 'k ga nie aan de pil zonder dat me ma het weet... 'k ga nie doen zoals me zus... me ma vind ook dat er te veel troep in de pil zit.. ze wilt niet dat 'k dat allemaal in me lichaam krijg

Refro 04-08-2002 13:30

Nou wij doen het dus wel met condoom (en de pil) om een aantal redenen:
1: dat is nog wat saver (i know i'm paranoid)
2: we kunnen momenteel (allebei een startende carriere) ECHT geen kind gebruiken
3: en persoonlijk vind ik het ook een beetje vreemd om alle verantwoordelijkheid voor anti conceptie bij mijn vriendin te leggen (we doen het toch met elkaar en zijn dus ook samen verantwoordelijk)

voor mij zijn dit redenen zat

Mystique 04-08-2002 15:07

Citaat:

StefanLovertje schreef:

omdat ik nog te jong ben.... en bij mij is de buikpijn ook verschrikkelijk maar 'k heb nu ibuprofen ofzoiets gekregen :) eindelijk (die mocht ik eerst ook niet) dus 'k hoop dat die goed werken.... en 'k ga nie aan de pil zonder dat me ma het weet... 'k ga nie doen zoals me zus... me ma vind ook dat er te veel troep in de pil zit.. ze wilt niet dat 'k dat allemaal in me lichaam krijg

Ik hoop voor je dat ibuprofen werkt. Bij mij niet iig. Ik kreeg regelrechte koortsaanvallen. No kidding. Maar das off topic.
In de pil zit niet zoveel troep hoor. ja toen hij geintroduceerd werd zo'n 100 jr geleden ;) Nu is het aantal hormonen zeer klein hoor en je kunt altijd de lichste nemen.
Maar alleen met condoom vrijen is ook veilig hoor. Ok minder als met de pil en tis meer gekloot, maar je kunt extra dikke nemen. Maar alleen als je echt graag wilt vrijen natuurlijk. Anders moet je (proberen) te wachten tot je eindelijk aan de pil mag.

Mystique 04-08-2002 15:10

Citaat:

Refro schreef:
Nou wij doen het dus wel met condoom (en de pil) om een aantal redenen:
1: dat is nog wat saver (i know i'm paranoid)
2: we kunnen momenteel (allebei een startende carriere) ECHT geen kind gebruiken
3: en persoonlijk vind ik het ook een beetje vreemd om alle verantwoordelijkheid voor anti conceptie bij mijn vriendin te leggen (we doen het toch met elkaar en zijn dus ook samen verantwoordelijk)

voor mij zijn dit redenen zat

Die laatste vind ik erg (y). Ik en mijn vriend gebruiken dus alleen de pil en ik word het soms nogal zat dat de verantwoordelijkheid steeds bij mij ligt. Als ik het een keer vergeet kunnen we niet vrijen omdat hij dus geen behoefte heeft aan condooms. Gelukkig ben ik wel erg consequent en we hebben er ook wel samen voor gekozen alleen de pil te gebruiken, maar als ik het dan vergeet ben ik de schuldige. :(

Captain 04-08-2002 20:13

Kijk, je kunt:

- de pil gebruiken omdat het condoom zo'n gedoe is en je zeker weet dat je vriend soa-vrij is en niet zal vreemdgaan (als je de pil vergeet, ben je wel een ontzettende ehh...doos).
- condooms gebruiken omdat je de pil niet wilt/kunt slikken en geen baby/soa wilt (als het condoom scheurt, ben je de eh...lul).
- de pil èn condoom gebruiken voor extra zekerheid.
- je kunt ook de pil slikken als meisje en ervoor zorgen dat je vriend gewoon altijd condooms heeft. Mocht je dan de pil vergeten of gewoon geen zin in rommel hebben, dan kun je die altijd nog gebruiken.

Persoonlijk (ow jee, mijn vriendin leest mee :p) prefereer ik het laatste...dan verdeel je ook de verantwoordelijkheid een beetje :)

StefanLovertje 04-08-2002 20:38

Citaat:

Mystique schreef:

Ik hoop voor je dat ibuprofen werkt. Bij mij niet iig. Ik kreeg regelrechte koortsaanvallen. No kidding. Maar das off topic.
In de pil zit niet zoveel troep hoor. ja toen hij geintroduceerd werd zo'n 100 jr geleden ;) Nu is het aantal hormonen zeer klein hoor en je kunt altijd de lichste nemen.
Maar alleen met condoom vrijen is ook veilig hoor. Ok minder als met de pil en tis meer gekloot, maar je kunt extra dikke nemen. Maar alleen als je echt graag wilt vrijen natuurlijk. Anders moet je (proberen) te wachten tot je eindelijk aan de pil mag.

ik heb die ibuprofen al eens van mijn vriend gehad, en die werkten supergoed :) en ehm we willen heel graag vrijen maar we wachten toch.. we willen onze eerste keer liever niet met condoom..

Mystique 04-08-2002 21:43

Citaat:

StefanLovertje schreef:

ik heb die ibuprofen al eens van mijn vriend gehad, en die werkten supergoed :) en ehm we willen heel graag vrijen maar we wachten toch.. we willen onze eerste keer liever niet met condoom..

Je eerste keer moet goed zijn, dus dan kun je idd beter wachten.

Aaaaaart.. 04-08-2002 21:47

Citaat:

slisje schreef:

Ja de hot rubber 'Vibes'daar zitten lekker veel nopjes op!!!
Nee dat zijn echt kut dingen.. Die knellen als een gek!
Ik ga meer voor de durex comfort.. De naam zegt het al.. (y)

Günther 04-08-2002 21:55

Citaat:

Maria en Jezus schreef:

Die avanti is echt 60 keer duurder dan een normale durex, en als jullie condooms gebruiken gebruiken jullie dan ook alleen durex of ook andere merken zoals hot rubber, condomi.. bla bla

ik alleen durex advanti, tja kost duiten maar dan kun je ook iets :p :D

Somebody Special 05-08-2002 11:05

Nee, wij gebruiken geen condoom omdat mijn vriend gesterreliseerd (of hoe je het ook schrijven mag) is en absoluut soa-vrij is.

Günther 05-08-2002 11:51

p.s. durex - avanti = €5.45 (per 2) :eek: damn ik ben alleen aan condooms al capitalen kwijt voor lowlands :o

Kirk22 05-08-2002 20:41

Citaat:

black angel schreef:
p.s. durex - avanti = €5.45 (per 2) :eek: damn ik ben alleen aan condooms al capitalen kwijt voor lowlands :o
neuk je daar zoveel dan?

jnieuwelaar 05-08-2002 22:34

ik doe het momenteel met een condoom. Zij wil nog niet aan de pil. Ik zal eens vragen waarom niet. We hebben het nog niet zo vaak gedaan en ik ben er ook nog geen een keer van klaargekomen, maar ja. Dit zijn voor haar ook de eerste keren dat ze sex heeft, dus dat is altijd even wennen. Het komt allemaal wel.

independancy wanted 05-08-2002 23:37

Citaat:

Aaaaaart.. schreef:

Nee dat zijn echt kut dingen.. Die knellen als een gek!
Ik ga meer voor de durex comfort.. De naam zegt het al.. (y)

Inderdaad, da's goeie shit....

Mwoch, ik speel op safe: zowel pil als condoom, mischien wat overdreven, maar kindjes zullen we er niet van krijgen (y)

nare man 06-08-2002 01:55

Citaat:

Kirk22 schreef:
neuk je daar zoveel dan?
Nee, ze worden constant gejat omdat-ie met zulke belachelijk dure condooms op zak loopt. :D

skatefamke 06-08-2002 10:17

ik slik de pil niet en doe het altijd met condoom.
die vibes van hotrubber vind ik wel...uuh.... een aangenaam gevoel teweeg brengen :D

is er iemand die ervaring heeft met condooms van het merk condomi? die zijn volgens mij veel goedkoper dan durex...eerst zag je condomi niet veel, maar nu zie ik ze ineens in elke drogist.

tinkerbell070 08-08-2002 15:28

omdat ik nie wil zwanger worden DOOS en geen soa en eigenlijk helemaal nix...........

Thutshui 08-08-2002 15:34

Citaat:

tinkerbell070 schreef:
omdat ik nie wil zwanger worden DOOS en geen soa en eigenlijk helemaal nix...........
Anders doe je ff rustig ey

nienie 08-08-2002 21:44

>>nee

>>ik ben aan de pil en m'n vriend en ik waren allebei nog maagd.

Zo wel: waarom wel?
>>niet van toepassing

hoe lang doe je erover om in een raletie de condooms aan de kant te zetten?
>>wanneer de ander nooit onveilige seks heeft gehad heb ik er geen probleem mee het zonder condoom te doen.

>>hehe, dan moet diegene (als hij ooit onveilig seks heeft gehad) zich laten testen op geslachtsziekten en wanneer hij niets onder de leden heeft doen we het gewoon zonder condoom

Embraced Pale Death 09-08-2002 00:42

Citaat:

terror koe schreef:
Niet
Ik ben aan de pil en ik heb t er maar op gegokt dat mn vriendje geen soa had.
Gelukkig had ik gelijk...

"mwoch, ik heb geen soa, hoor"
k weet het, ik heb dezelfde fout gemaakt

maar ik doe t nu toch maar wel met condoom, want met de pil heb je nog steeds kans dat je zwanger raakt...
(ik weet niet meer hoe groot de kans was)
maar iig best groot...

Tsu 09-08-2002 18:11

Citaat:

deftoontje schreef:
ik ben aan de pil, maar gebruik nog wel afentoe condooms (hoe onhandig ze ook kunnen zijn), maar ik heb geen zin om steeds met die troep opgescheept te zitten, ik denk dat wel meer dat met me eens zijn :D
Haha, tja dat vind ik ook zo jammer. Maar ik heb het er wel voor over, hoor :)

Stigmata666 10-08-2002 00:57

ehm nee

ze is aan de pil

Snaak 11-08-2002 05:05

legt eraan waar, wanneer, en met wie :)

als ze de pil slikt (en die ook kan laten zien, da'k niet later in de shit zit) zonder, als ze die niet slikt met

maakt me eigenlijk niet zoveel uit, met zo'n strak ding deromheen is wel grappig af'n toe :)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:17.