![]() |
nummers die buiten je stijl vallen
hardrock en metal is mijn ding, en toch voegde ik deze vanmiddag aan mijn fijnlijst toe.
omdat Janis iets in mij losmaakt wat is nou een nummer waarvan mensen echt niet verwachten dat je het luistert? |
Tjaa heel veel dingen eigenlijk ik hou soms wel van hardstyle terwijl ik totaal niet zon type ben dat is denk ik het meest maar ook de Scientist van Coldplay verwachten veel mensen niet dat ik dat luister
|
|
sugababes - about you now
|
Evanescence - Bring Me To Life
Linkin' Park - In The End Rammstein - Sonne The Rasmus - In The Shadows ... Terwijl ik rock (en alles wat erop lijkt) normaal gesproken maar herrie en geschreeuw vind. |
Ik ga loessoe hierop! |
Citaat:
|
Amerie - One Thing.
Sugababes - Overload. Against Me! - All Or Nothing. Cock Robin - The Promise You Made. Flash Dance - She's A Maniac. Frankie Goes To Hollywood - The Power Of Love. Hothouse Flowers - You Can Love Me Now. Amy MacDonald - This Is The Life. |
Ik weet niet goed wat mensen verwachten dat ik luister. Ik vermoed dat ze verwachten dat ik vooral hardrock en heavy metal luister, dus dan valt zo'n 80% erbuiten.
|
Santa Esmeralda - Please Don't Let Me Be Misunderstood.
|
Luister voornamelijk hiphop, metal en rock, maar Cat Stevens is echt te geniaal voor woorden (y)
|
Citaat:
|
|
ik ben gezegend met een heel uitgebreide muzieksmaak. ik kan vrijwel alles wel waarderen.
echter van die stampende hardcore, deadmetal en van die echte gillende opera word ik niet bepaald vrolijk. favoriet is wel (classic) rock |
Beetje wat de man hier boven mij zegt, ik kan goede muziek gewoon waarderen ongeacht de stijl.
|
Citaat:
|
Niet mijn stijl maar vind het gaaf |
Misschien dat mensen niet verwachten dat ik dit leuk vind. |
|
:bloos::D |
Alles van Klaus Wunderlich, Ethel Smith, Cherry Wainer, Ray Colignon etc. Orgelhelden (y)
|
DMX - X gonna give it to you
Ik hou normaal totaal niet van rap, maar deze is zó dik :bloos: |
Citaat:
|
Ik hou normaal niet van metal enzo, maar Through The Fire And Flames van DragonForce is wel erg vet! :)
Een ander nummer dat vet is maar dat buiten mijn stijl valt is Mas Que Nada - Black Eyed Peas. EDIT: En vergeet niet Opus 66 van Chopin. :D |
Citaat:
|
|
Citaat:
OT; lastig te bepalen want ik heb niet een bepaalde stijl waar ik aan vasthou, ik ben voornamelijk fan van rap, soul en reggae beats, dus als ik daar op af moet gaan zou ik zeggen dat mijn meest opvallende alternatieve keuze Daft Punk is. eigenlijk te lame voor woorden maar ik heb er wat mee, electrofunk (n):o verder: Mike Oldfield - Crisis Verschillende oude en nieuwe nederpop en dan heb ik nog een zooi one-hit-wonders die je godzijdank nooit meer hoort |
Esmee Denters - Outta Here
Heb een vrij brede smaak though, luister ao heel veels soorten Rock, T/C/J-pop/rock (ook visual kei yez), Hiphop/rap, sommige pop.(ik heb een hekel aan de meeste R&B System of a Down, All Time Low, Anarbor, Nese, Show Luo, Foo Fighters, Bullet for my Valentine, Red Hot Chili Peppers, Gorillaz, Arctic Monkeys, Tenacious D RHCP = Love ^_^ Beetje nutteloze informatie mja :9 |
Ik heb een eigen stijl.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk niet dat al te veel mensen zich ermee bezig houden wat ik luister. Indien wel verwachten ze misschien niet dat ik ook best wel wat indie luister en zangers als Boudewijn en Charles Aznavour wel puik vind.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:24. |