![]() |
Bowling for soup
Hebben jullie dat nummer "Girl all the bad guys want" van hun al gehoord?? Ik vind hem wel grappig.....
|
jaa die is koelkoelkoel
Tip: Kijk ook de nieuwe van weezer greetz |
Ik zal 'm eens downloaden. 'The Bitch Song' is het enige nummer wat ik van ze ken, en die is leuk.
|
de clip is wel koel :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
danique2 speaking:
kheb hun debuut album, die is wel oke...beetje simpel enzo, ben er niet echt weg van, en die stem is soms zo vaag, beetje schor achtig maar het past er niet echt bij. nieuwe album heb ik gedowned...maar nog niet goed naar geluisterd, die clip van de single is wel geinig, beetje die nu-metal clippies nadoen :) |
die clip is geinig :) nummer vink niks.
|
Ik ben fan van bfs (nah jah fan is een groot woord) ik kan mee bleren met alle liedjes en ik vinnet niet hinderlijk om naar te luisteren
:P |
Dat is toch met die zwaaaaar corpulente gitarist?? Lache video was dat (die ene waar ook een lilliputter in zat)
|
de clip is beter dan het nummer zelf ;)
|
Citaat:
Ik heb toen ik ze voor het eerst zag gelijk wat mailtjes gestuurd naar die gasten, en jawel antwoorden deden ze ook :D Maargoed, dat was weer de kleine anekdote voor vandaag :o :p |
ken et al hele tijd van the bitch song, ooit da singeltje voor 1 gulden (goede oude tijd) gekocht....
kvin et wel leuk als achtergrond muziek, maar zou et zelf nooit opzetten |
|
zijn die lui nou in ofzow?? ik heb hier al dik een jaar een of ander cdtje van ze liggen maar om nou te zeggen dat ik het vaak luister... uh neej...
|
Ik vind het maar veel te vrolijke neppretpunk met een irritante stem :/
|
|
dat zal de drummer zijn?
|
ieuwh
|
Bassist toch?
|
ik dacht dat t de gitarist was :confused: maar pin me er niet op vast.....
|
Citaat:
kheb let's do it for johnny ook al weer meer als 1,5 jaar, maar goed...ze brengen nog es een clipje uit en verrek, hij slaat aan... :rolleyes: |
Citaat:
|
is wel een leuk nummer ja!
bitch song en suckerpunch kende ik al een tijdje :) ik hoorde dat nieuwe nummer laatst op 3fm, wist niet dat bfs wel eens gedraait werd, was wel leuk :p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:14. |