![]() |
IK VERVEEL ME, wie heeft er tipz??
IK VERVEEL ME, wie heeft er tipz??
Hellup me !! :y |
Lees een boek.
|
Citaat:
|
Ligt eraan van welke soort boeken je houdt, of maakt dat niet zoveel uit? Lezen is een zinvol tijdverdrijf :Y
|
Of een leuk tijdschrift :D
|
ga hardlopen! download ergens op internet een trainingsschema en ga dat de komende weken afwerken. of eehhh en boek lezen inderdaad, goed tijdverdrijf. houd je van tvseries? ga dan lost kijken ofzo, prison break, lost heeft 5 seizoenen en prison break 4, dus dan kun je nog wel even vooruit ;)
en als je even zegt van welk soort boeken je houdt kunnen we je misschien wat tips geven |
En southpark heeft er 13. ;) Tegen de tijd dat ik die allemaal heb gezien...
|
Ga filmpjes kijken op YouTube. Meer varieteit kun je niet vinden.
|
Thx! :)
|
Citaat:
En ik hou van boeken ja! Van grappige, of zo'n echte puber-boeken zijn wel gaaf. Geen enge, met bloed en dooie mensen enzo. Heeft dan iemand nog boekentips? |
Zoek een bibliotheek op en vraag naar het genre wat je zoekt. Als je daar iemand opzoekt die er werkt en uitlegd van welk soort boeken je houdt, kan hij/zij je er vast wel een plank of wat aanwijzen!
|
de passievrucht misschien?
|
Citaat:
En verder kan je idd series gaan kijken. Of als je van koken/bakken houdt leuke receptjes opzoeken en gaan uitproberen af en toe. Of je kunt gaan skaten/skeeleren. of hardlopen idd en dat opbouwen. of zwemmen als je dat leuk vindt. Of een fotoboek gaan maken van vakanties/gezellige dingen die je hebt gedaan met vrienden of familie etc of zo'n fotocollage waarin je de foto's dan niet vastplakt zodat je nog eens wat kunt verwisselen. |
Ik ga morgen naar de bieb dus ga ik die boeken eens zoeken van Sohpie Kinsel(l)a en de passievrucht.
Allebei nog nooit van gehoord, maar het valt te proberen, ik informeer jullie nog wel wat ik er van vind! |
Ben nog niet naar de bieb geweest. Was dicht om één of andere reden. Nou ja. Kga nog wel een keer.
|
Boeken van merv. Kinsella zijn er vaak niet..
Ik kijk vaak naar de tekentjes en kleuren van de boeken. Daarna de titel en de achterkant. Best erg eigenlijk.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:06. |