![]() |
Geslaagd?Gezakt?
he mensen..
zijn jullie geslaagd of gezakt? ik hoor het morgen pas. tussen 16.00 en 18.00..:s |
Ik hoor het ook morgen... of liever hoor ik niks.. wij worden alleen gebeld als we gezakt zijn (tussen 3 en 4 uur). Daarna staat het op internet :s word nu toch best een beetje zenuwachtig ook al denk ik dat ik wel geslaad ben.
|
Geslaagd zonder onvoldoendes:D
|
morgen tussen 17.00 en ...nou ja de rest van de avond.
en we worden op alfabet opgebeld, dus dat zou nog best wel eens 18.00 kunnen gaan worden. maar ja , als de normeringen binnen zijn heb ik al een goede indicatie wat het gaat worden :P |
normeringen voor havo zijn echt hoog vind ik..
miss slaag ik dan alsnog wel....(a) |
Wij worden tussen 12 en 1 gebeld en ik knijp 'm echt nu. :x
|
gezakt, precies zoals ik verwacht had, scheikunde had ik te slecht gemaakt. als ik die nu goed herkans kan ik nog wel slagen, dusja even goed leren (Y)
|
Wij worden na 16:00 gebeld, cijfers op halen tussen half zes en half zeven. Maar aan de normeringen te zien, ben ik gewoon dik geslaagd hoor :)
En dat is kut voor je, mrboot! Ik zal voor je duimen! |
Ja, GESLAAGD!!! :D
|
Netjes:D
|
Gefeliciteerd :D
Nog 2 uurtjes en 5 minuutjes wachten :p |
alle geslaagden hartelijk gefeliciteerd! :)
|
En jij succes met je herkansing;)
|
Geslaagd!
|
Op 2 tiende gezakt :S moet een her
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geslaagd natuurlijk!
|
Iedereen gefeliciteerd, en succes met herkansingen! (Y)
Ik ga zelf, ondanks dat ik ben geslaagd, toch nog Frans herkansen denk ik. Ik had een 4.7 waardoor ik een 5 op m'n diploma zou staan en dat vind ik echt zonde, want ik haalde altijd hoger. |
GESLAAGD:d twee 6'en twee 8en en de rest 7s:D Voor eco examen had ik zelfs een 8.6!
|
Ik kan m'n cijferlijst pas morgen ophalen dus weet nog niet wat ik allemaal gehaald heb :p maar ben in ieder geval geslaagd das het belangrijkst.
|
Geslaagd :D
|
Omg maat van me gezakt:(
|
gefeliciteerd allemaal
|
Gefeliciflapstaart iedereen en succes aan degenen die nog een her moeten doen!!
|
Geslaagd voor vwo sprint
*O**O**O**O* |
sprint?
|
Proficiat allemaal! *O*
|
Geslaagd. (Y) Ga wellicht nog wiskunde of natuurkunde herkansen.
|
geslaagd :D
bijna alle vakken verbeterd , voor engels zelfs een 8,9 :P bahalve wiskunde , maar dat was ook een 6 :P toch een een slordige 7 gemiddeld , hoger dan na mijn mavo examen :p |
Gefeliciteerd allemaal(Y)
Mijn kleine broertje is ook geslaagd *trots* Maar op zijn school is, tenzij de her's het nog redden, maar 76% geslaagd. Te slecht:eek: |
Bij ons is er - op vwo - ook ruim 25% gezakt. :o
|
Citaat:
|
Aan alle geslaagden: gefeliciteerd schatjes. *O*
Aan alle gezakten: kop op, volgend jaar komt het wél goed, en met mooie cijfers. |
Ik ben gelukkig geslaagd :)
|
Op de school waar ik zat slaagt jaarlijks ongeveer 97% van de vwo'ers. Op de havo zakt jaarlijks wel ongeveer zo'n 10%.
|
Echt? Bij ons zakt op havo zo'n 15%, op vwo 7% vorig jaar, maar meestal liggen vmbo en vwo rond de 100%, havo zit er altijd 15% onder.
|
Bij ons op havo is 91.5% geslaagd *O*
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:10. |