![]() |
Wat zou je vinden van meer lesuren?
Wat zou je vinden van meer lesuren?
|
Sorry hij komt er opnieuw op maar dan met poll
|
WTF is dat voor vraag? niemand wil meer lesuren eigenlijk ik met men nieuwe opleiding wel want dan krijg ik 20 uur in de week met een opleiding van 4 jaar heb ik liever 25 uur in de week met 3 jaar maar dat ligt anders maar ik denk dat je doelgroep de middelbare school is nou daar wil niemand meer lesuren:|
|
Ik wil wel meer lesuren. Maar dan wel nuttig ingevulde uren waarbij je daadwerkelijk iets leert. Niet dat je jezelf eens goed voorbereid door vooraf al iets door te nemen en dat de docent dit dan droogjes en in laag tempo nog een keer doet.
|
Maar Eva, zo zien alle lessen er toch uit?
|
Ik denk dat het voor heel veel opleidingen goed zou zijn meer contacturen te hebben, zowel middelbare scholen als hoger onderwijs. Nu is het vaak zo dat leerlingen met zo weinig mogelijk contact en grote, vage opdrachten naar huis gestuurd worden en zichzelf maar een heleboel moeten leren, waardoor er geen goede controle is over wat er precies geleerd wordt. Met veel les en duidelijk omschreven opdrachten kom je denk ik veel verder.
|
Citaat:
|
Gast... Ga daar dan naartoe
|
Citaat:
|
Klinkt als iets dat gericht is op de middelbare school. Van wat ik ervan begrijp draaien die sinds de 1040 norm dagen van 9 tot 5, en langer, plus huiswerk, en zouden minder uren juist de kwaliteit verhogen.
|
ik heb momenteel een blokrooster half 9 - half 6 in een duale opleiding, lijkt me wel afdoende.
|
Citaat:
Topic: Ja, graag, als ik hierdoor minder huiswerk krijg. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:08. |