![]() |
Confederations cup
Momenteel aan de gang in Zuid-Afrika.
Deelnemers: Poule A: Spanje Irak Nieuw-Zeeland Zuid-Afrika Poule B: Italië Brazilië Verenigde Staten Egypte Iedere wedstrijd is live te zien bij de NOS. Poulewedstrijden zijn om 16.00u en 20.30u. Wie volgt dit toernooi? En wat vind je er van? |
|
Ik kan 't niet volgen, helaas. :(
Wat ga ik blij zijn als ik later digitale tv heb. :o |
Italië gisteren op een 1-0 nederlaag getrakteerd door Egypte. Nu moeten ze winnen van Brazilië om het heft in eigen handen te houden.
|
Ik heb nog geen enkele wedstrijd gezien. Dat blijft zo ook. Onzinnig toernooi.
|
Citaat:
Ook belachelijk dat die Afrikanen om elke scheet gaan juichen. Zelfs als er belabberd wordt gespeeld zien ze aanleiding om de tent af te breken. |
Het is toch hun feestje? Ons wordt toch ook niet verboden dat we met oranje voorbindtieten de wave doen als het 0-0 is?
|
Citaat:
|
Het mag dan een onzinnig toernooi zijn, Brazilië is wel bezig Italië behoorlijk af te slachten. :cool:
|
Italië vindt het waarschijnlijk ook een onzinnig toernooi.
|
Ik denk en hoop dat spanje wint. Ook leuk als xavi en puyol hun 5e prijs acher elkaar winnen. Nog nooit eerder gebeurd volgens mij.
|
Ik hoorde dat twee teams al overvallen zijn, waaronder het team van Egypte - door een groep prostituees. :D(N) Dat wordt leuk met het WK.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:03. |