![]() |
S A A I, you ain't got no alibi! #631
Is ie al geweest?
|
*O**O**O*
|
Computer al opnieuw opgestart?
|
you're saai, hey hey, you're saai hey hey *O*
|
jaaa goede titel *O*
|
he katje wat is je haar hip! :cool:
|
ja :cool: maar de zijscheiding blijft niet hoor, ik word gek van dat haar in mn ogen. maar ik ben heel blij met de highlights! ik dacht altijd dat dat van die lelijke brede breezerplukken waren, maar ze zijn heel subtiel en gaaf *O*
|
Citaat:
|
U-G-L-Y you ain't got no alibi *O*
|
tijd voor stroopwafelijs. als voorafje.
|
Nee nee nee neeeeee hij doet het nog steeds niet :'( godver
|
slowdive (8)
|
Moet je ook eens checken, Katje.
|
:'(
|
Kan ik ergens in configuratiescherm ofzo iets vinden over niet werkende usb-poorten?
|
stroopwafelijs :bloos:
nog 6,5 week strikt verboden terrein :( |
oeh ijs
|
Omg ik heb dat nog nooit gehad maar lijkt me zoo lekker :o of die andere.. uhm appeltaart ofzo? De bitterkoekjespudding is echt heeuuul lekker (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Captain Beefheart *o*
|
Citaat:
|
Citaat:
"When the Sun Hits" is wel een klassieker. |
Ik was naar Can aan het luisteren, en toen dacht ik opeens "goh, is dit met Frank Zappa ofzo?"
Maar dat was kapitein rundvleeshart. |
Ooooh shit een andere doet het wel. kut kut KUUUUT dat betekent dat m'n usb-stick kapot is ofzo :'(
|
Van de chick van Ricky Gervais zou je toch verwachten dat ze veel en gaaf gevoel voor humor heeft, maar haar boek (een chicklit ;x) getuigt daar niet van -o-
|
Citaat:
|
Carnival in Coal (y)
|
Citaat:
|
Nee, maar Can -> Cap. Ik had niet door dat het volgende al weer aan stond.
|
it matters where you are (8)
|
Celestial Season *o*
|
Al hoort daar de :mad: bij.
|
|
Kiekeboe!
|
Citaat:
|
Ik heb echt de ergste hooikoorts-aanval die ik ooit heb gehad.
|
Ik ga nu mijn nieuwe applicatie op mijn spijkerjasje strijken *o* Wat je van een Action-spijkerjasje al niet kan maken :hartje:
|
He Havock, wij hebben wel eens gemeet kennelijk :eek:
|
Citaat:
*deelt zakdoekjes met LL* |
Tering, wat is zo'n ding heet alsie net onder het strijkijzer vandaan komt. *blaast*
|
Citaat:
|
We waren op dezelfde verjaardag. In april.
|
Hmm het ruikt hier weer eens naar wiet. Dat zijn mijn schuinonderburen. Ik vind het zielig voor mijn schuinonderbuurmeisje. Die is 9 maanden oud. In het weekend beginnen ze 's ochtends al.
|
Lekkere jeugd heb je dan...
|
Maar meeten is dan een groot woord. Volgens mij hebben we niet echt gesproken ofzo.
Staat me alleen bij dat ik zo gaar als een draak was die avond, ik meen door werk. Vast door werk. |
Roll over Beethoven (8)
|
Citaat:
|
o!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:04. |