![]() |
Kamer van Saaihandel #632
Nieuwe!
|
Het is stil in de Kamer van Saaihandel...
|
Ja.
|
Dus Bara, zit je een beetje hoog met Barafranca? (y)
|
atm niet :o vorige week neergeknald, ik was Local Chief :(
|
Vroeger speelde ik het ook, had ik een hele heist georganiseerd waarna ik met al het geld vandoor ging. Ze schoten me wel dood, maar dat was het waard. :cool:
|
:D
|
Nog een goede vijftien uur en dan heb ik alle Ulver gekocht.
|
yo
|
Helleuw.
|
Hallo!
|
Ik ga mijn avatar ietsjes veranderen. :bloos:
|
Weet je zeker dat je dat een goed plan vond....?
|
omg, ik kan niet meer met imageready omgaan. :|
|
oh yeah :cool:
|
Zo is het beter. :)
|
omg omg ik kan zoveel variaties maken op mijn avatar! Prachtig, nu weet ik weer waarom ik er zoveel werk aan besteed heb!
|
*in berenvel door topic stormt*
|
|
|
Hai laisv!
|
Heey Laisv! Jij bent hier ook al een tijdje niet geweest!
|
Ben je ook een leuk slaagfeestje aan het vieren Phil? :)
|
Hee socratesje ! :bloos: Hoe staat het leven ?
|
De meeste visite is al weg, alleen m'n broer zit hier nog maar die vermaakt zich wel even met m'n ouders. :p Maar ik voel me enorm blij en opgelucht en fijn. (Y) Zaterdag het grote feest met vrienden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja geslaagd :D! Dus het gaat heel erg goed haha. Hoe gaat het met jou? :)
|
*smok en taart geeft*
|
Citaat:
Citaat:
|
Thanks, laten we het met z'n allen delen! Ik heb ook serieus 13 (!) repen chocolade gekregen. :| Dat ga ik dus mooi aan vriendinnen meegeven. :p
|
Citaat:
|
:d 13 repen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha ja een vriendin van m'n moeder heeft een mandje gemaakt met stof erin als de kleur van Milka en daarin 13 repen gestopt. :') Maar het gebaar vond ik echt heel erg leuk :D
|
Citaat:
|
Nogmaals gefeliciteerd allen. :)
|
Vanalles Laisv :o extra romig, met hazelnoot en krenten erin, gewone, met biscuit erin. De keuze is reuze!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vlag en tas hangen al buiten? Op de fiets zag ik vandaag een hoop :D |
Citaat:
|
Lol ik ga dat echt niet allemaal opeten :/ Ik heb trouwens ook nog die repen met mousse erin <3 Maar driekwart heb ik aan mn broer gevoerd. :p
Ja die hingen buiten. En m'n moeder heeft een bord in de tuin gezet: "Wie wint heeft gewaagd. Hiep hiep hoera, je bent geslaagd!" En een t-shirt die ik per se het hele weekend aan moet: " IK BEN GESLAAGD! KUS ME" :cool: |
Citaat:
Hé nu je er toch bent, heb jij toevallig nog een vragenboekje theorie-b liggen ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja ik had het vanmiddag ook al gepost inderdaad :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:38. |