![]() |
kleding van het merk only
ik had een vraagje die waarschijnlijk in de 'waar vind ik' topic hoort maar omdat er maar 1 keer in de week in die topic gekeken word dacht ik 'ik probeer het hier wel anders gooien jullie het maar dicht'....
waar kan je kleding vinden van het merk only? is daar een speciale winkel voor die only heet of ? misschien ergens in a'dam? *is hopeloos op zoek plooienrokjes die ze daar verkopen* :) |
Brand store
Sting gepost door danique2 |
Citaat:
|
|
bij de vero moda hebben ze ook kleding van only en als het goed is hebben ze die ook in a'dam..ik kan me trouwens herrineren dat er in de kalverstraat ook nog een paar andere winkeltjes zijn waar ze only verkopen maar hoe die heten enzo weet ik niet duz je moet maar gewoon ff rondijken daar
|
Volgens mij heb ik laatst in amsterdam nog een ONLY winkel gezien, neem aan dat ze daar dan kleren verkopen van dat merk.
Zit volgens mij in de buurt van de munttoren. Anders kijk je ff of ze site hebben, zal het vast ook wel op staan. |
ik vind die kleding leuk!
|
Citaat:
|
Vero Moda, Men At Work :)
|
Citaat:
|
dankjullie wel:)
|
Citaat:
|
Bij de Crums en bij de Sting
|
ik weet dat ze het bij Vero Moda verkopen. Die winkel zit in verschillende steden
|
Vero Moda, The Factory, O-N-L-Y, The Warehouse :)
|
queens in de diestse straat, maar of je daar nou voor naar Leuven wil komen :s
ik vind het wel een heel mooi merk (y) net iets te duur ps: www.o-n-l-y.com |
Citaat:
|
*weet niet hoe je een topic moet deleten* en ik zit hier nu ong. 2 jaar :confused:D
|
In Breda zit sowieso een echte ONLY zeg maar en ik dacht in Tilburg ook. Verder heb je ze bij Vero Moda, Trendshop (Hamberg) en Brandstore dat ik weet.
|
Citaat:
oh Country STyle op koningsplein verkoopt ook veel O-N-L-Y! |
Citaat:
En als je het misschien nog niet snapt: er wordt gevraagd naar winkels die Only verkopen in de buurt van Amsterdam |
Citaat:
Maar dat waren dan toch ook weer handige suggesties voor als je eens in de buurt bent ofzo, of voor andere mensen... |
Cotton company
|
vero moda
men at work (?) |
men at work, bijenkorf dus veel winkels waar ze oowk diesel en al die andere merken verkopen... zo oowk Kelly in o.a Zaandam , A'dam zuidoost en Purmerend
|
the Store
Man at work |
Jaaaaaa heb vandaag een hele gave only jas gekocht!!!
|
je hebt ook winkels die only heette, in eindhoven heb je er 1 en in den bosch en in die andere steden komk bijna nooit maar daar zullen ze ook wel die winkel hebbuh! ;)
|
Citaat:
wat heb jij een onwijs vette avatar :eek: (y) |
Citaat:
|
Citaat:
kiet bedankt voor het melden |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:40. |