![]() |
Wie weet een goede, mooie maar ook een beetje zielige film??
Hoii,
Ik heb een vriendinnengroepje waar we iedere 2 weken (steeds bij iemand anders) een film gaan kijken. Over 2 weken komen ze bij mij, alleen de leukere films die ik heb hebben ze al bij me gezien (green mile, cast away en broke back mountain) Ik heb geen leuke films meer dus ik wil er een paar kopen alleen ik weet niet wat voor een films leuk zijn. Wij (mijn vriendinnengroepje en ik) vinden mooie maar ook een beetje zielige films het leukst, wie weet er nog een goede film. Maakt niet uit welke leeftijd alleen het liefst 12+ maar 16+ of 6+ is ook goed als het maar een mooie film is. Alvast bedankt. |
Ik denk dat A Beautiful Mind en The Shawshank Redemption wel in jullie straatje passen.
|
Bram stokers dracula
|
Citaat:
The Shawshank Redemption hebben we al gezien (bij iemand anders) en die was echt mooi, het einde verwachtte ik echt niet. maar A Beatiful Mind hebben we nog niet gezien en die lijkt me super. Ik wil er meerdere kopen dus misschien heb je nog een paar goed films?? |
The Notebook.
|
Cold Mountain (Y) Eternal sunshine of the spotless mind, Romeo & Juliet, Moulin Rouge.
|
Nobody knows (dare mo shiranai) vond ik een hele zielige film.
|
The Curious Case of Benjamin Button vinden jullie misschien (waarschijnlijk?) ook wel mooi. Is ook pas op DVD uitgekomen. :)
|
'The Sugarland Express' en 'Paris, Texas' zijn heel mooie films met nogal wat tragiek. 'Sugarland' is trouwens één van Steven Spielberg's eerste films.
|
As it is in heaven.
|
Chocolat (2000)
Finding Neverland (2004) Jeux d'enfants (2003) Un long dimanche de fiançailles (2004) To Kill a Mockingbird (1962), oud maar wel erg goed, zielig en met de liefste hoofdrolspeler ooit :o |
American Beauty
There will be Blood (hoewel iets teveel mannelijk zoals ik het lees) Monsters ball misschien. |
Citaat:
|
pan's labyrinth
|
Citaat:
|
City of Angels
|
La vita è bella
|
What's eating Gilbert Grape
<3333 |
Vind toch wel zwak dat forrest gump niet is genoemt:P maar die is echt heel mooi en zielig!
|
Bambi
|
In My Father's Den
|
Om op de Spielberg toer te blijven:
'E.T.: The Extra-Terrestrial' 'Close Encounters of the Third Kind' Probeer daar maar eens de ogen bij droeg te houden. |
Citaat:
|
Nuovo Cinema Pradiso zal ook wel in de smaak vallen.
|
Citaat:
Hoewel het één van mijn favoriete films is, vind ik hem wel vrij zwaar :o |
Citaat:
|
Dankjewel voor jullie reacties(y)(y)
Ik zal er wel een paar uitkiezen.:D |
Citaat:
|
Ik vond dat echt een rotfilm. :o
|
the pianist
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
'The Unsaid' is misschien ook wel de moeite waard.
|
Citaat:
|
mja het verhaal/script opzich is juist origineel en mooi uitgewerkt. de film als totaal kwam wat mij betreft alleen wat minder goed uit de verf. hoewel aardig gehyped en de hemel ingeprezen, vond ik hem een klein beetje saai.
|
zeg maar gerust verschrikkelijk saai.
|
Festen
|
A Love Song for Bobby Long
|
The Sweet Hereafter.
Een brok ellende. Maar mooi is het wel!!!! |
Citaat:
|
dances with wolves
|
into the wild
|
Hana-Bi.
|
Hier een paar suggesties van mij:
- Cool Hand Luke - Delivering Milo - Fluke - Ghost - Ghost Dad - Little Man Tate - My Life - Non Ti Muovere - On The Beach - Road To Perdition - Sophie's Choice - The Bridges of Madison County - What Dreams May Come :) |
gisteren the reader gezien, wel goed en ook een beetje zielig :)
|
My Girl, maar die ken je vast al ;)
|
Little Miss sunshine vind ik wel een beetje zo'n film. Ik vond hem iig erg mooi :)
|
Changeling :cool:
|
meet joe black
legends of the fall last of the mohicans (y) |
net Boy 'A' gezien. erg goede film en ook best zielig...
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:58. |