![]() |
saai #635
*O*
|
Ja dat is hem
|
Oké.
|
Tadaaaaaaaaaaaaa :)
|
Bij de peers staat geen enkele Nederlander.
|
Gebruikersnaam Berichten
Jaeger 52 Chick Rock 48 *Miekjuh* 46 Katje 43 Archont 38 ecnelis 37 Kunst 35 Pippeloen 20 Kazet Nagorra 18 fizzle-fluffy 18 Quis 16 Neko* 16 Tink* 15 Allure 15 Laisve 13 Barabas 12 Lucky Luciano 12 Paranoide 11 TopDrop 9 Matige Muis 8 Stefenootje 5 Le Soleil. 4 Commendatore 4 Missy 2 Hanneke 1 TommY_ 1 Juicyhil 1 Absinthe 1 |
Citaat:
|
Ik heb µTorrent weer even uitgezet want ik wil wat dingen streamend kijken en anders lukt dat niet.
|
Oh ik had het net gevonden :p
|
Hoi eenieder!
|
Ik ben helemaal duizelig enzo. Zou het van de kop oploscappuchino komen van net? ;x
|
Citaat:
|
hoi
|
Nou ja, hij is nu aan het SEEDEN in elk geval. Ik ga weer Build-a-lot 3 spelen. Hopelijk crasht de vers gekochte versie van net niet steeds.
|
Citaat:
|
Jeetje wat een hoop mensjes er bij ineens!
Fizzle jij weet vast wat ik aan mn vriendje als cadeau kan geven?! |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
deze dus: http://www.impawards.com/1981/poster..._only_ver1.jpg oh en een microfoon ipv een wapen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Goedemiddag!
|
Ik word ook weleens duizeling van koffie. Zeker als ik niet zoveel gegeten heb.
|
Citaat:
|
Mijn vriendje was al snel blij met een jaarabo op Truckstar (y) Maar tiener en vrachtwagenfreak enzo.
|
hallo.
|
tok.
|
Citaat:
|
Ik had zo'n waardeloze lul van een collega. Kan maar 1 ding tegelijk en ik vroeg of hij even naar een wond wou kijken (zijn taak) maar daar had meneer geen tijd voor. Nee laat de bewoners lekker met open wonden lopen :s
en verder was hij gewoon irritant aan het bemoeien terwijl ik prima weet wat ik moet doen. en hij was ook steeds niet te bereiken terwijl hij m'n sleutelbos had meegenomen. maar verder heb ik prima gewerkt en hij bleef gelukkig neit heel lang op de etage. |
Ik heb koppijn, maar ik ben te lui om naar boven te lopen voor m'n bril (n) Mijn luiheid is op zijn hoogtepunt :(
|
Citaat:
|
:( Miekje, ga je bril halen!
|
Jamaar luhui!!
|
*bril halen gaat*
|
Totdat je je bril hebt gehaald negeren we je gewoon.
|
Citaat:
|
Ik heb hem al gehaald hoor :( Gemene forumers. Ik kan tegenwoordig steeds minder lang zonder :( Toch maar eens naar de opticien dan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Of het is dezelfde.
|
Geen enkele reactie op mijn briljante cadeau-idee. Niet van 'wat gaaf, fizzle!' of 'wat een leuk idee!' :n
|
Citaat:
|
Ik hoef niet na te denken over een cadeau voor mijn vriendje want die wil toch niks. Hij krijgt wel iets mits ik centjes heb.
|
Citaat:
|
En ik krijg zijn oude laptop, lekker uitzendinggemist en gtst in bed kijken *O*
|
Citaat:
|
Ik vind je cadeau-idee wel heel tof, fizzle!
|
Ik ga maar eens in het park een boekje lezen. Nu is het de vraag of ik mijn jas zou meenemen. Ik ben waarschijnlijk pas vanavond laat weer thuis. Hrmm.
Ja, hij gaat mee. |
Ik heb twee nieuwe strijkdingies voor op mijn spijkerjach, alweer :O Een koe en een spinnie *o* Spinnie komt op min mouw!
|
Citaat:
Mijne wordt 21. Dus ga het niet eng maken nu! Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:27. |