![]() |
inslapen
hallo,
ik heb soms problemen met inslapen. dan kan ik gewoon echt niet slapen en lig ik soms uren wakker. kan iemand me helpen? boet:( |
Citaat:
meestal slaap ik wel normaal, geen stress enzovoort, het is gewoon zomaar.:S |
's ochtends vroeger op
's avonds hardlopen vlak voor het naar bed gaan nog even naar het toilet vlak voor het naar bed gaan nog even wat eten ontspanningsoefeningen/zelfhypnose etc |
ik heb dat probleem ook heel erg (soms lig ik zelfs hele nachten wakker :s )
het enige wat bij mij werkt is voor het slapen iets rustigs doen, zoals een boek lezen ofzo. verder zorgen dat je de hele dag bezig bent. anders heb je nog te veel energie over... |
bij mij helpt een jointje wel (maar niet doen is slecht voor je)
|
Ik zou gewoon even langs de huisarts gaan :)
|
Ik heb laatst slaaptherapie op tv gezien, heh.
Een van de beste tips was dat als je 15 minuten wakker ligt dat je opstaat en even wat anders gaat doen, zodat de connectie met bed en wakker blijven verbreekt. |
het voordeel van een nacht wakker liggen is dat je je daar de nacht erna geen zorgen om hoeft te maken :)
als je dán weer niet slaapt, dan is er wel iets meer aan de hand ja. |
Ik luister sinds kort naar audioboeken voor het slapen gaan. Dat is wel fijn, want het is wat minder inspannend dan lezen, je kan gewoon in het donder ik bed liggen met audioboek. En de mensen die het inspreken hebben vaak rustgevende stemmen, waardoor ik binnen 10 minuten slaap..
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:57. |