![]() |
Het grappigste
Wat is het grappigste wat je is overkomen toen je uit was??
|
M'n vriend die vanaf de bovenste tree met z'n zatte hoofd, naar benede donderde... En onderaan de trap weer lachend opstond! :)
|
Gister was t wel heel erg grappig. Mijn vriend was zat (zo heb ik m nog nooit gezien) en t was gewoon heel erg grappig.
|
Citaat:
|
m'n vriendin die tijdens het buikschuiven met een schuimparty een stuk van der tand verloor
|
we deden een wedstrijdje wie zn schoen het hoogst uit kon schoppen, en de schoen van een vriend van me belandde op het dak van het gebouw waar we naar een optreden waren geweest:D toen kon ie het dak opklimmen om zn schoen weer te pakken :D
|
een zatte vriend een homocafe binnengeloodst, zn hemd opengedaan en m laten dansen :D.. spijtig dat er niemand interesse had :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een 5 uur lang (niet overdreven, 5 tot 10) betoog over bananenconflicten, bananenoorlogen, bananenimperia, bananenrepublieken, bananenwitwasserijen, bananenmagnaten en bananenmaffia :S na een aantal drankjes.
en ik ga nu meer dingen herinneren... |
ik was aant dansen opeen podium maar kstond vlak bijhet randje en ikduwde een meisje héél per ongeluk er vanaf :D
|
iemand die over z'n nek ging die op zo'n verhoging stond te.. dansen, nah bewegen meer... en toen over iedereen heen kotste (zo'n hoest-kots :mad: :cool: ) dat was enorm grappig om te zien ... ik had er niet graag onder gestaan (zoals ongeveer 12 man :))
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:43. |