![]() |
Trillen met ogen:p
Hey mensen,
Ik kan heel snelmet mijn ogen trillen(hoe ben ik er op gekomen:confused::p). Het ziet er blijkbaar erg raar uit, maar ik kan het zelf natuurlijk niet zien in een spiegel, want als ik het doe, zie ik natuurlijk alleen maar vage dingen, omdat mijn ogen zo snel bewegen. Ik kan het ook niet filmen, want mijn telfoon bijv. houdt mijn ogen niet eens bij:eek: Kunnen jullie dit ook? Of kennen jullie iemand die dat kan? Ik ken namelijk niemand die dat kan.(heb wel een keer op world funniest home videos gezien... was in USA in de jaren 90:rolleyes:) |
Zoiets?
|
Haha, ja ik denk wel dat het er zo uitziet ja:p
|
Ik heb dat met 1 oog, het is gewoon een bekende afwijking:
http://www.oogartsen.nl/oogartsen/ov...ten/nystagmus/ |
Ik kan het ook wel en een vriendin van mij kan het nog beter en sneller :p
|
Citaat:
|
Ik heb het ook :) ken ook redelijk veel mensen in mijn omgeving die het kunnen!
|
mijn moeder doet dat altijd als ze boos is(zonder dat ze het weet) maar dan echt *tik*tak* en dat ziet er fakin komisch uit en dan kan ik me lag weer niet inhouden en ben ik weer de lul:(
|
Hahaha, maar dat is denk ik niet hetzelfde, aangezien zij er niks aan kan doen:p
Maar ik ben dus niet de enige zo te zien:) |
Een vriendin van mij kan het ook. Maar zij kan het alleen als ze heel erg dicht met haar gezicht bij iemand anders komt. (zal wel tussen de oren zitten). Vind het er best raar uit zien. Ik kan het zelf niet.
|
Een leerling van mij kan het. En het schijnt dat ze het andere kinderen kan leren, want die doen het nu opeens ook. Ik vind het er maar eng uitzien...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:43. |