![]() |
Cross-saaied Mary #636
Titelsuggesties zijn welkom.
|
Cross Saaied Mary. Of hebben we die al gehad?
|
Citaat:
|
Yes is mooi idd (y)
|
Camel werd door last.fm ook aangeraden. Is dat wat?
|
Ja!
|
Vooral de albums Rajaz en Snow Goose!
|
Geen seeders, :(.
|
Camel (y)(y)
|
Ik heb alleen Mirage kunnen "kopen".
|
Tomahawk en Fantômas zijn ook goed. Mike Patton <3
|
Camel en Yes zijn echt van die bands die mijn buurman luistert.
|
Welke torrent Jaeg, ik kan wel seeden?
|
Citaat:
|
oh al had ik vandaag 15 uur moeten werken dan had ik het gedaan als ik maar niet naar dat rothuis moest. maar ik moet straks er toch heen :'(
ik zie er al de hele week tegen op. |
Citaat:
|
Citaat:
|
De :rolleyes: had ik al heel lang niet meer gedaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kijk, daar komt de aap uit de mouw!
|
Momenteel de officiële 64-bit versie van Linux Mint 7 aan het downloaden (heb nu nog Windows XP)! *O* Alleen jammer dat Internet er best tergend langzaam van wordt, maar goed, dat heb ik er wel over voor de resterende 55 minuten. ;)
|
Ja maar sigaretten roken niet lekker!1!!1!!
|
Citaat:
|
Zo, maar eens 93 bestanden naar mp3 omzetten. Dan kan ik ze in ieder geval op m'n telefoon afspelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tell 'em a hookah smoking caterpillar has given you the call (8)
|
Citaat:
|
De "mp3 Katja"map is maar 4,44 gig ;x
|
Dat zijn alleen de albums van de afgelopen twee weken :| whutwhutwhuuuut waar is de rest. AAAAAARGH
|
Mijn Zappa-map is al 10.9 gig, :D.
|
Citaat:
|
Grrr mijn sukkel heeft ze verplaatst. De ECHTE "mp3 Katja"map is 40 gig.
|
Citaat:
|
7,5 duizend nummers heb ik. (y)
|
Toen ik jong was zag ik eens The Truman Show, en toen was ik bang dat ik ook in zo'n wereld zat. Ik wist wel dat het onwaarschijnlijk was, maar voor de zekerheid zei ik als ik alleen was vaak 'ik weet dat jullie kijken.'
|
Ik moet ook heel erg nodig een externe HD. Ik heb nog 3 gig vrij in totaal, :(. Mijn muziek staat nu ook over twee schijven verspreid.
|
Onacceptabel. Alles soll bei elkahr stehen :mad:
|
Mijn mama's BF heeft echt zo'n accent :cool:
|
Ja die van mij ook over twee schijven. Wat best raar is, want ik heb maar een schijf.
|
Ik zit op 13214 bestanden in de muziekmap, maar daar zit ook bij sommige mappen een .jpg bij.
|
Mijn man is een ict-nerd dus wij hebben vijf computers en een laptop en meer dan 2 TB aan schijfruimte :cool: (y) de series nemen het grootste deel in beslag
|
Oh, en dat is alleen op één schijf.
|
Ja, mijn zusje heeft omdat ze geslaagd is dus een gloednieuwe laptop gekregen met externe hd van 1TB, terwijl ze dus echt maar 1 gig aan muziek heeft, :).
|
Oh, en mijn moeder vindt mijn muziekverzameling gaaf dus die gaat ook een externe HD kopen en mijn computer leeghalen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:28. |