![]() |
Is zij wel op mij?
Hey allemaal..
ik zit nu 1 jaar op volleybal en daar heb ik een meisje ontmoet die ik erg leuk vind..we trokken soms al wat naar elkaar toe maar er was niks ofzo.. nou zijn we pas op kamp geweest en toen leek het alsof zij mij ook leuk vondt ..we hadden een paar dingen samen gedaan en dat vond ik erg leuk...ik heb alleen het "lef" niet om te vragen.. ik heb op andere topics gelezen hoe ik het moet vragen..maar mij gaat het erom wanneer is het het beste moment?..we praten megaveel met krabbels over hyves..ik heb er al meer dan 100 verstuurd.. alleen weet ik nou niet zeker of het van 2 kanten komt.. ik hoop het wel.. 1 puntje; zij it in de 2e van de middelbare en ik zit in groep 8 :S ik hoop niet dat dat enige problemen zal hebben ik hoop dat jullie me kunnen helpen.. |
Nee. Je hebt totaal geen kans.
|
Idd of je bent 2 keer blijven zitten want 2 jaar verschil 12 en 14 gaat niet lukken als jij als jongen de jongste bent zoiezo omdat meisjes eerder "volwassen" worden
|
Citaat:
maar nu is ze steeds maar naar me toen aan het trekken en praten over allerlei dingen..:) (niet dat dat egt iets te maken heeft) maar nu heeft ze dingen gezegd waarvan ik tog heel blij word..bijv. op mijn blog: Wat zou je doen als ik je verkering vroeg: Weet ik nog niet:D duszz.. (het kan naatuurlijk altijd zijn dat ik egt geen kans heb xD) |
Citaat:
|
Wie niet waagt wie niet wint?? ;) niet proberen is altijd verloren. En een blauwtje lopen een keer is ook niet erg.
|
En niet alle reacties hier even serieus nemen ;)
Inderdaad, wie niet waagt, wie niet wint. :) En als het niks wordt en het loopt helemaal verkeerd, wees dan maar blij dat je niet bij haar op school zit want dat is ook zo'n gezeik. |
Citaat:
|
Dan zijn ze het al lang weer vergeten hoor :D In de derde klas was ik ook verliefd en opeens wist iedereen dat en dat vonden ze allemaal erg grappig, maar na de zomervakantie kwam ik met dezelfde mensen weer in de klas (de vierde dus) en toen heb ik er nooit meer wat over gehoord.
|
Citaat:
Toch jasper? :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hoe moeten wij dat nou weten? ô.o
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ben niet zo dom als ik lijk! xD nee..deze nam ik niet serieus voor degene die daar weer op gaan reageren -.-' xD |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:32. |