![]() |
mijn gedichten
Bevrijd me, ik kan niet langer wachten
Ik lijdt nu, wie kan de pijn verzachten Vergeef me, vergeef me al mijn zonden Ik vraag u, een pleister voor mijn wonden Soms smeek ik, zo middenin de nacht Want ik weet, er is een hogere macht Gebeden worden echt altijd gehoord Je opent zelf de hemelpoort De sleutel heb je in eigen hand Die vind je niet in dromenland Ontwaak, en ben jezelf trouw Want niemand kan dat doen voor jou Want als er niets meer is waarom je geeft Is er geen reden dat je verder leeft ------------------------------------- alles draait in mijn hoofd het waait in mijn buik zweverig gevoel toch met beide benen op de grond snap je wat ik bedoel? een soort spanning ik weet het niet meer word gek mijn hart gaat tekeer help me vertel wat dit is of komt het..? doordat ik wat mis |
De hoop op een terugkeer van een geliefde
kan wel eeuwig duren Het kan een groot deel van je leven verzuren Je voelt de pijn en veel verdriet Dat is iets wat alleen jij inziet Anderen zeggen, kop op ga verder met je leven Maar jij, jij blijft met je gedachtens naar die geliefde streven De gedachtens die je altijd zal blijven houden Terwijl je je leven weer probeert op te bouwen Langzamerhand zal dat je gaan lukken Al is nog steeds de liefde voor diegene niet uit te drukken |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09. |