![]() |
[vanavond]Portie paddo's
Haaii, is 45 gram hawaiaanse paddo genoeg voor 3 man?
Eerste trip op paddo's en ze zijn inmiddels al gedroogd, en nu ziet het er echt wel veel veel minder uit:| Daarom deze vraag _O_ |
Als ik me het goed herinner wel. Erowid kan misschien uitkomst bieden.
|
45 gram gedroogd? ;) daar zou je wel even mee vooruit kunnen, hehe. er staat me iets van bij dat 90% van een paddo uit water bestaat en hij dus ook zoveel procent kleiner wordt als je hem droogt, dus het is niet zo vreemd dat het nu zoveel minder lijkt. maar verkijk je er niet op, je denk snel dat dat kleine beetje niet zo hard zal werken
volgens mij is een portie van 3-5 gram gedroogd wel voldoende, of 20-30 gram vers, maja dat ligt ook nogal aan de soort natuurlijk. de laatste keer dat ik paddo's uit de smartshop had waren dat hawaiaanse, maar ik weet nou niet meer precies hoeveel gram dat was, volgens mij 5 (lijkt me nogal weinig) of 15. beetje lastig allemaal, denk dat je het beste met een kleine hoeveelheid kan beginnen en bijnemen als dat niet genoeg is. 45 gram voor zn 3en is wel ruim voldoende denk ik. veel plezier iig :) laat nog wel ff weten hoe het was he! |
Was een bakje verse niet meestal 30 gram? *geheugen breek*
|
nouja ik kan me dus van die keer hawaiaanse herinneren dat het me opviel dat de inhoud géén 30 gram was zoals bij de meeste andere soorten. maar hoeveel het dan wel was weet ik dus niet meer ;p
|
Threshold .25 g
Light .25 - 1 g Common 1 - 2.5 g Strong 2.5 - 5 g Heavy 5 + g Dat zegt Erowid, over gedroogde paddo's. Ik neem aan dat het 45 gram vers was? Dus 4,5 gedroogd ongeveer, gedeeld door 3 = 1,5 gram pp. Zou dus genog moeten zijn? |
Oke bedankt allemaal, en ik laat zeker een trip reportje achter :D
We gaan inderdaad 1.5 gram pp eten :) |
Reporting livee.. zwaar naar de kloote nog altijd neef nog aan het trippen.. hash is op huis is een fucking puinhoop.. alles is wazig.. lol
|
:D klinkt goed
|
hehe xD
|
Citaat:
|
tripselflipsel nomnomnom*O*
|
Vreemd genoeg is mijn huis ook altijd een puinhoop na een trip, en vreemd genoeg voel ik me tijdens een trip ook veel comfortabeler in een puinhoop dan in een opgeruimd huis.
|
Ons huis is altijd een puinhoop.
|
Citaat:
|
Heeft er wel eens iemand gezwommen tijdens een paddotrip? Hoe was dat?
(om hier nou een apart topic voor te openen?) |
haha zwemmen..nee nog nooit gedaan maar wel een cool idee :p voor de volgende keer, leuk in de zomer
|
lijkt me toch wat gevaarlijk :bloos:
|
gelukkig kwam ik niet op het idee om mijn telefoons achterna te duiken toen ik die in het water gooide, haha. mja ik denk dat het op zich vet kan zijn, maar je moet natuurlijk wel wat tripervaring hebben, weten waar je mee bezig bent en een béétje redelijk kunnen handelen. anders kan het wel gevaarlijk worden ja. ben benieuwd hoe dat zou voelen :p
|
Al trippend zwemmen lijkt ook mij wel heel gaaf hoewel het mij wel een goed idee lijkt er iemand bij te houden die weet waar hij en jij mee bezig zijn. ;)
|
Dat had ik altijd nog eens willen doen, maar ben er met m'n lamme kop niet aan toegekomen. :p
Tripervaring is natuurlijk wel handig en beter probeer je het in eerste instantie ergens waar geen sterke stroming is. Mijn moeder heeft op LSD nogal eens gezwommen (in Kreta in de zee), zij had er geen problemen mee IIG. |
op lsd zwemmen lijkt me het beste ever :bloos: <3 wat een mooie ervaring moet dat zijn, zeker in een zee of buiten <3333333
|
off topic: wann dan heb jij echt een moeilijk gave moeder
on topic: hey zou je een tripreportje willen schrijven, lijkt me wel lache? |
Citaat:
Het enige nadeel is dat je nogal open staat voor vervelende menselijke invloeden van schreeuwende kinderen en adjes. In een klein schreeuwend kind zag ik pure evil en dat kan best een hevige indruk op je maken. Zorg er dus altijd voor dat er nuchtere mensen bij zijn die je kunnen vertellen dat het gewoon een rotkind is :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is de reden dat sommige zwemmen onder invloed van paddo's gevaarlijk vinden?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tripmeet in de efteling! ik ben voor, wanneer? lijkt me wel echt vet, haha, beter gaan we dat doen :cool:
|
Volgens mij word ik dan echt neurotisch van al die kinderen :D
|
Ik ben er pas nog geweest en ik vind het wel een goed plan. :cool:
|
zou ik even wachten tot na het hoogseizoen :D
|
hehe ja, ik wil niet in een slingerrij van een uur en bulk koters staan als ik weet dat mn dosae elk moment kunnen inslaan :D
|
Als je naar het sprookjesbos gaat zijn er geen wachttijden.
Als kind lag ik al uren op die muziekpaddestoelen :D |
Ik denk dat mijn muzieksmaak inmiddels wat is veranderd en mijn lichaam te log om mezelf daaroverheen te draperen :D
Ik voorzie trouwens een buiten-de-paden-treed risico.... http://upload.wikimedia.org/wikipedi...nnestralen.JPG <3 |
Citaat:
|
Haha, wat een bazenactie(y) Wanneer is de schoolvakantie afgelopen??:p
Jimjim naamzoek, hell yeah! |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar er zijn meer pretparkingen Citaat:
|