![]() |
SaaiK Meet #637
:o
|
Nog even op het jat gedoe:
Ik haal ook altijd belangrijke dingen eruit, maar simpele dingen als elastiekjes enzo missen ineens. Die had ik erin gepropt om te testen of dat er ook uit wordt gehaald enzo. Raaaar. |
Leuke titel trouwens. (Y)
|
awwww, ik kwam via een anti-kappitalistische hyves op het profiel van een van die mensen te kijken, staan er foto's op dat ie bij de McDonalds zit. :D <3
|
Zo, vijftig levels The Incredible Machine is wel weer genoeg.
|
Een muggenbult op m'n enkel is echt een enorme grote rode plek geworden! :eek:
|
up
|
down
|
Slaaptijd! Ta!
:) |
Welterusten.:p
|
Zo.
|
Echt bizar dat hier gewoon nog geen druppel regen is gevallen, en er in andere steden (hier niet eens zo heel ver vandaan) dikke crisis door het noodweer is... Ondertussen is het hier wel stikbenauwd... Van mij mag het nu wel gaan regenen onderhand.
|
Citaat:
|
Ik had vanmiddag het water in mijn schoenen staan.
|
huhu ik ging even build-a-lot spelen en nu is het 3 uur geweest whut
|
Ik ging 'even' een biertje drinken en nu is het vier uur geweest, :(.
|
Wat is Ideal een gave serie, (Y).
|
Ik ging ook 'even' een biertje pakken en nu is het eh. Kwart over vijf.
Maar het was 't waard, want goed gezelschap en ik heb eindelijk m'n gameboy-batterijachterkantjedingetje teruggekregen en verder heb ik allerlei nuttige dingen geleerd. Metal note para paranoide naamzoek: - planescape torment (nerdshite) - stetson (meest fakking lekker zittende hoeden OOIT, jammer dat ze een beetje gay zijn) |
Stetsons heb je in heel veel verschillende soorten, hoor, en ze zijn niet allemaal gay.
|
Ah, ik keek toen even op de site en daar hadden ze vooral het type 'dubieuze cowboyhoed'. Althans, zo leek het op het eerste gezicht. Maar ik ga binnenkort eens informeren bij zo'n winkel waar ze die hebben, want serieus, meest comfortabele hoed ooit. Dat wordt even sparen voor een niet-gay exemplaar (y)
|
Nu eens een stukje slapen. Morgen vroeg uit de veren! Om twaalf uur al.
|
Welterusten dan maar. Ik ga nog even wat Ideal kijken.
|
Jij kijkt ook Ideal :cool:
|
Nou voel ik me helemaal stoer omdat ik op de kindjes van die politieman heb gepast :cool:
|
Stetsons zíjn toch ook cowboyhoeden? Of eigenlijk, cowboyhoeden zijn stetsons. Of allebei. Hm.
|
Is er noodweer geweest? Hier ook echt niets van gemerkt :confused:
|
En ik wil jullie even op het hart drukken: als je iets zegt waarvan je denkt dat het zo is, doe dan ook alsof je gewoon denkt dat het zo is en niet alsof je twijfelt.
Dus geen "bij twintig graden celcius is water een vloeistof, toch?" gedoe :nono: En dit is niet in reactie op iets wat iemand zei maar gewoon een vroeg Oma-Verteltadvies. |
Citaat:
|
Goeie
|
Hoi mensen!
|
Waarom doet er niejmand praten? :(
|
Hi.
|
Jaaaa! *o* Hoi bas!
|
Dag Vrark. Ik ben moe en wil slapen.
|
Hoe komt dat?
|
Misschien komt het omdat ik om 4 uur in bed lag, om 5 uur pas sliep en om 8 uur al weer wakker werd van schreeuwende buurkindjes? Maar misschien ook niet hoor, we zullen het niet weten.
|
Waarom lag je op 4 uur pas in bed? :|
|
Zaterdagavond ftw.
|
Oh. Nou, weltrusten dan.
|
Eerst douchen. Houdoe.
|
Doei!
|
Citaat:
|
Bijn ons is het heeerlijk droog gebleven, en vannacht ook geloof ik.
|
hello hello! Hier ook totaal geen noodweer en ik heb dankzij alle niet rijdende treinen van de NS nog wel half nederland gezien!
|
|
Citaat:
|
Ja we probeerden terug brabant in te komen maar dat bleek onmogelijk! Met name Oss was nogal afgesloten.
|
Want Utrecht Breda ging niet meer, Utrecht Den Bosch ook niet, toen wilden we Rotterdam Breda Tilburg maar Breda Tilburg bleek ook onmogelijk op dat moment, Utrecht Nijmegen en dan naar Oss was het laatste plan maar er ging niets naar Nijmegen en om nou via Zwolle te gaan :")
|
Ik ga mijn vriend ophalen van Schiphol. *o*
|
Oh tof :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:40. |