![]() |
wie helpt ons?
Hallo:)
wij zijn Femke en Sabine. Dit jaar zijn wij op internationalisering naar Duitsland geweest. we hebben een hele leuke tijd gehad en willen deze vakantie weer graag heen. alleen niet bij ons gastgezin maar ergens op een camping. We zouden graag in de buurt van Frankfurt willen maar we kunnen geen leuke camping vinden. weten jullie mischien wat leuks? ook zijn we beide pas 15 jaar, weten jullie of het mogelijk is dat je dan al met z'n twee op een camping zit? alvast bedankt! Groetjes. |
Ik denk dat je sowieso moet informeren of het toegestaan is om als 15-jarigen zonder begeleiding op een camping te mogen staan daar. Volgens mij geldt er, iig in Nederland, voor veel terreinen een leeftijdsgrens van 16 jaar.
Als alles kan heb ik voor het vervoer naar Duitsland wel een tip: kijk eens naar een schönes-wochenende-ticket. Dan kan je met maximaal 5 personen voor €37,- één dag door heel Duitsland treinen in snel- en stoptreinen (geen internationale treinen en intercities). |
Koop anders de ANWB campinggids (is in elke fatsoenlijke boekhandel wel te koop), daar staan volgens mij alle mogelijke campings wel in.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:15. |