Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Aantrekkingskracht van bepaalde mannen, die niet eens zo knap zijn! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=176089)

Sterre Nina 03-08-2002 16:33

Aantrekkingskracht van bepaalde mannen, die niet eens zo knap zijn!

Ik heb heel vaak dat ik een jongen ontzettend knap vind en echt van hem wakker lig bij wijze van spreken, maar dat anderen hem totaal niet knap of sexy vinden.
Wie heeft dit nog meer, bij jongens of meisjes? Die gewoon voor jou een ongelooflijk sex appeal hebben.

Lethalis 03-08-2002 16:39

Hmm, ik heb wat met de iets onzekere meisjes. Misschien dat het een combinatie is van de gedachte dat ik bij hun meer kans sta en van het oerinstinct van de man iemand onder zijn hoede te nemen. I dunno..

Populaire meiden die iedereen leuk schijnt te vinden, doen me iig meestal helemaal niks :d

Dminor 03-08-2002 16:41

Meisjes worden voor mij vanzelf knapper en aantrekkelijker naarmate ik ze beter leer kennen.

'I'he Prophet 03-08-2002 17:50

Citaat:

******** schreef:
Hmm, ik heb wat met de iets onzekere meisjes. Misschien dat het een combinatie is van de gedachte dat ik bij hun meer kans sta en van het oerinstinct van de man iemand onder zijn hoede te nemen. I dunno..

Populaire meiden die iedereen leuk schijnt te vinden, doen me iig meestal helemaal niks :d

cybergurlie17 03-08-2002 17:51

heb ik bijna standaard... slechts een enkele keer vinden mijn vriendinnen hem ook wel knap maar das praktisch nooit...

~Sjeherazade~ 03-08-2002 18:14

Hmm ik val bijna àltijd op mannen die anderen totààl niet mooi vinden :confused:...Ik vind het ook helemaal niet belangrijk of anderen hem mooi vinden; de meest lelijke vent kan in mijn ogen echt een waw-uitstraling hebben. Zolang hij maar iets 'speciaals' heeft, zeker?
Ik kan natuurlijk wel es omkijken naar een zogenaamd 'perfecte' jongen, maar echt aangetrokken worden: meestal niet...

Faery 03-08-2002 18:17

Citaat:

******** schreef:
Populaire meiden die iedereen leuk schijnt te vinden, doen me meestal helemaal niks :d

a new noise 03-08-2002 18:48

waarom moet het nou weer over MANNEN gaan...

maar ik ken dit ook wel bij meiden/vrouwen ja

daarnaast vind ik ook nog eens "extra'tjes" erg tof
die mijn vrienden niet mooi vinden (bijv. een pony)

lamer82 03-08-2002 20:06

och,.. sommige mensen vinden mijn vriendin wel leuk en anderen weer helemaal niet.
tis verschillend,.. ik vind mijn vriendin de mooiste vrouw op aarde maar jah,.. das mijn smaak ikw ee wel dat ik nog nooit een mooiere lievere vriendin heb gehad. so I dont care. uit eindelijk gaat het er om of ik me tot er aangetrokken voel. dus

2young2live 03-08-2002 23:08

oja zo vaak...als ik een lijstje zou geven van mannen die ik aantrekkelijk vind terwijl ze niet eens zo knap zijn, zou je nog versteld staan (er zitten zelfs leraren bij :D )

Roozie 03-08-2002 23:13

ja hoor ik heb een vriendje gehad die mijn vriendinnen echt niet aantrekkelijk vonden en ik wel!

Pollore 03-08-2002 23:13

waarom klinken jullie meiden hier zo makkelijk van ik vind sommige niet aantrekkelijke mannen mooi terwijl in het echt geen meid te krijgen is of bezet of vind mij lelijk tja.... ik zal het wel weer fout hebben :confused:

Lethalis 04-08-2002 08:10

Citaat:

Pollore schreef:
waarom klinken jullie meiden hier zo makkelijk van ik vind sommige niet aantrekkelijke mannen mooi terwijl in het echt geen meid te krijgen is of bezet of vind mij lelijk tja.... ik zal het wel weer fout hebben :confused:
Uitstraling.

Het gaat er helemaal om hoe jij je gedraagt in realiteit. Er zijn jongens die vaak nog lelijker zijn dan wij en toch het ene meisje na het andere hebben. Gewoon omdat ze altijd heel relaxt omgaan met meisjes en zich anders presenteren (leuke kleding, doen iets geks met hun haar, etc).

Mystique 04-08-2002 13:09

Citaat:

Dminor schreef:
Meisjes worden voor mij vanzelf knapper en aantrekkelijker naarmate ik ze beter leer kennen.
Dat herken ik ja. Mijn ex was niet bepaald knap maar doordat hij wel erg charmant was en zijn karakter me keer op keer verraste werd hij in mijn ogen steeds mooier en werd ik stapelgek op hem. De vriend die ik nu heb vond ik in het begin ook minder knap als nu. Toen ik hem voor het eerst zag vond ik zijn neus te groot en zijn ogen te dicht bij elkaar staan. Nu kan ik mijn ogen niet van zijn lijf afhouden en ben ik apetrots als ik naast hem loop!
Ik heb dus ook vaak dat er hele knappe mannen voorbij lopen 'type iedereen geilt erop', en dat ik denk 'laat maar'. Dat heeft vaak te maken met de arrogantie die ze uitstralen of leeghoofdigheid. Er moet bij mij inhoud inzitten anders kunnen ze allemaal doorlopen!

Freyja 04-08-2002 15:47

Bij sommige jongens wel :D Ik ken een jongen die helemaal niet bijzonder knap is, maar wel ontzettend aantrekkelijk. Het is gewoon de manier waarop hij je aanraakt, zijn geur, weet ik veel...

En ja, als je verliefd wordt, wordt hij sowieso mooier. Dan is hij opeens de allerleukste jongen ter wereld, terwijl hij dat eerst helemaal niet was...

Bor 04-08-2002 15:57

ik val op vrouwen die iedereen leuk vindt..

girlmetwijdebroeken 04-08-2002 16:04

vaak heeft dat te maken met z'n uitstraling.

Pebbles 04-08-2002 17:52

Citaat:

~Sjeherazade~ schreef:
Hmm ik val bijna àltijd op mannen die anderen totààl niet mooi vinden :confused:...Ik vind het ook helemaal niet belangrijk of anderen hem mooi vinden; de meest lelijke vent kan in mijn ogen echt een waw-uitstraling hebben. Zolang hij maar iets 'speciaals' heeft, zeker?
Ik kan natuurlijk wel es omkijken naar een zogenaamd 'perfecte' jongen, maar echt aangetrokken worden: meestal niet...

*eens*

Li 04-08-2002 21:24

Citaat:

Bor schreef:
dat heb ik nou bij mannen;)

Aaaaaart.. 04-08-2002 21:42

Citaat:

Bor schreef:

Citaat:

Li schreef:

dat heb ik nou bij mannen

Stelletje kuddedieren :p

)Vampje( 04-08-2002 22:09

Citaat:

Sterre Nina schreef:
Ik heb heel vaak dat ik een jongen ontzettend knap vind en echt van hem wakker lig bij wijze van spreken, maar dat anderen hem totaal niet knap of sexy vinden.
Wie heeft dit nog meer, bij jongens of meisjes? Die gewoon voor jou een ongelooflijk sex appeal hebben.

Zeker weten!! "Echt' knappe kerels zijn saai, daar vind ik geen hol aan en zo'n vent zal ik ook nooit hoeven en heb ik nooit gehoeven.
Wat vrouwen betreft val ik wél op mooi; een knap gezicht en een mooi lichaam. En wat ik een mooi lichaam vind; dat verschilt keer op keer. Maar ook hier geldt: perfect is saai.

)Vampje( 04-08-2002 22:10

Citaat:

Bor schreef:
Dat heb ik dus niet. Nou ja, bij de mannen dan; de vrouwen die ik leuk vindt worden meestal in het algemeen ook als mooi bestempeld denk ik. Gewoon een mooie uitstraling.

Roxy 04-08-2002 22:20

jaah dat ken ik zeker wel, ik val vaak op jongens die door andere nie als super knap worden gezien maar in mijn ogen heel bijzonder zijn... die hebben op mij gewoon een aantrekkingskracht, net als 'foute' jongens die hebben dat ook vaak bij mij... tis wel zo dat ik een minder mooie jongen steeds mooier ga vinden als ik hem meer leer kennen

Dminor 04-08-2002 22:23

Citaat:

Mystique schreef:
Er moet bij mij inhoud inzitten anders kunnen ze allemaal doorlopen!
*Denkt niet door.*

Boer_kameeL 04-08-2002 23:22

Ik val niet zo op uiterlijk, dus boeit me niet echt op wat voor "soort" mensen ik val... Als ik nu toevallig op een "mooi" meisje met goed karakter val, dan is dat zo, maar ja, doorgaans hebben de minder "stereotiep mooie" mensen een beter karakter dan de fotomodellen (zowel M als V) .

cerys 05-08-2002 18:44

tsja, vorig jaar op weg naar school kwam ik telkens een best lelijke jongen tegen die altijd heel lief lachte, ik vond m echt aantrekkelijk terwijl ik m zelf niet eens mooi vond, ach

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:33.