![]() |
Top 5 slechtste games die je ooit gespeeld hebt.
TS moet nog even nadenken :o
|
1) Empire Earth, wat een schijtspel
- units hebben heel veel hp en doen heel weinig damage ---> battles duren eeuwig - het 'verhaal' wordt in-game verteld met ontzettend lelijke sprites met nog ergere animaties en het sneuste van het sneuste op het gebied van voice acting AoE3 en HoMM5 hebben dat laatste ook trouwens. Maar die doen ook nog wel dingen goed en maken het niet zó bont met de voice acting. 2) A2 Racer, en alles uit de stal van Davilex Op het eerste gezicht ziet het er misschien uit als een spel, maar je hoeft maar één keer de controls te proberen om je te realiseren dat het een grafische spreadsheet is. Yuk. 3) mybrute en kornuiten Spelers belonen als ze andere mensen lastigvallen met reflinks is gewoon een heel verwerpelijk principe Verder even geen inspiratie :o |
-Maple Story
-Diablo (ja, serieus!) -RuneScape |
The Incredibles. Wat een foute rukgame, op een gegeven moment kon je ook gewoon onmogelijk verder.
|
Top 5 weet ik niet. Daikatana staat er in ieder geval wel in :p.
|
Ik vondt A2 racer wel vet, maar het waren wel slechte spellen :D
|
Earth 2160
Rukverhaal, rukactors, matige controls.. Warzone 2100 Is op zich een aardig spel, maar elke missie op een timer is gewoon een rottige manier om een spel te regelen. Black&White "Doooooood!" Gangsters 2 Spellen horen beter te worden dan het voorgaande deel 1, niet slechter. Freelancer Een heel goed spel, maar degene die het verhaal verzon moeten ze zijn sokken op laten eten voor de matige WO 2 analogie in een setting met aliens. |
Radical Rex
One Bushido Shag Fu Pit Fighter |
En sowieso al die moderne licensie-shizzle van EA.
*Braak* |
Echt een top 5 heb ik niet meer er zijn wel redelijk wat games die over het algemeen als goed worden beschouwd maar ik (extreem) ruk vind/vond.
1 Fallout 3, 2) TES: Oblivion Geen immersion en het verhaal kwam in beide gevallen nauwlijks tot niet over. Het voelde meer als een loop-sim waarbij ik af en toe wat neerhaalde ipv een RPG met veel diepgang, spanning en een mooi verhaal. Ik weet niet eens zozeer het aan de copy paste NPCs ligt of de mix van gameplay elementen waarbij ze voor mij telkens het interessante van het genre eruit hebben gelaten. 3) Het verval van WoW naar easy play. Iedereen die het speel(de) schijnt het met open armen te ontvangen maar de uitdaging is er volledig voor me uitgegaan rond TBC. De warlock SL/SL build die na maanden nog steeds niet was generfed was het punt waar de pve focus iets te duidelijk werd. Recente rukgames vond ik 4) Damnation, ik heb het halverwege het eerste firefight uninstalled en niet meer naar omgekeken. Zoveel potentie met vertical combat maar ze hebben echt hard gewerkt aan extreem harde kutcontrols. Ook 5) ArmA2 valt me tegen. Ik wist dat het buggy zou zijn maar zelfs de tutorial demo bugde op 4 verschillende punten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 - a2 racer
2 - lolblivion omdat wat drol zegt 3 - deus ex 2 wat een complete assrape was van het orgineel |
1. Rainbow six nogiets:P(niet las vegas;))
2. Super mario galaxy(ik ben er denk ik over heen gegroeid want ik vind er geen hol aan:P btw de mario bros serie vind ik nog wel vet;)) 3. Wii sports 4. Kermis spelletjes(die me zusje ooit een keer voor haar wii heeft gekocht en welgeteld 3 min heeft gespeeld samen met mij toen hij direct ergens werd weggestopt:P) 5. De sims (het is niet in volgorde ) |
een hele top 5 zou ik zo gauw niet weten maar redelijk vers in het geheugen en sowieso met stip op 1 is toch wel Spore
wat een deceptie was dat zeg, niet te geloven. de hoeveelheid tijd dat ik uitkeek naar dat spel is omgekeerd evenredig met de hoeveelheid tijd die ik nodig had om het spel te uninstallen uit pure boredom |
Soldier of Fortune 3
Doom 3 A2 Racer Carmageddon 3 Nog wat vreselijk domme racegames. |
Citaat:
|
Teveel:P
|
Citaat:
|
Runescape, wat een bagger spel. En Cute Knight was ook vreselijk, die graphics? Echt niet om aan te kijken.
|
Citaat:
|
Citaat:
doom 3 was niet echt horror nee maar toch wel een degelijke al dan niet behoorlijk lineaire shooter |
Citaat:
|
Citaat:
Wanneer je niet schrikt speel je misschien op de verkeerde plek, op het verkeerde moment. Met je laptopje in de tuin, 's middags om één uur met een zonnetje en een glaasje ranja is niet de meest ideale setting. Probeer het eens 's nachts, gordijnen dicht, lampen uit, geluid hard. De inhoud van je blaas ligt binnen 5 minuten onder je stoel. |
Citaat:
|
Enige waar ik op kan komen is recent gespeeld:
Enemy Territory: Quake Wars |
resident evil: veronica cod x of zoiets. heb tien rondjes gedraait voordat ik eindelijk een keer voruit kwam. en dat vlijf zo maar dus heb ik hem vrij snel alweer uit gezet
|
Wellicht heeft dat meer met jezelf te maken dan met de game, want ik had nergens last van.
|
poeh! Ik moet hier echt over nadenken, hebben al zo veel slechte spelen gespeeld (of getracht te spelen ;) ) dat ik niet 123 een lijstje heb...
|
Resident Evil Code: Veronica X heerscht (y)
(Behalve dan die invisible point of no return, vlak voordat je op dat vliegtuig stapt. Fucking irritant (n) ) |
Ik vond het ook wel dope dat je in het begin vrijwel alles kon killen met je knife.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
OT: al die falende tycoon games. TTD was nog leuk, Rolercoaster heb ik ook nog wel gespeeld, maar verder is het allemaal ruk. |
Beter? Waarin dan? AoE1?
Nou ja ik neem aan dat het ook wel afhangt van wat je eerst hebt gespeeld, die heeft al gauw een soort bonus qua indruk. Maar EE was voor mij echt pure ergernis. :s |
EE is wat groter, meer gebouwen, meer uit te breiden, logischer (like, een mannetje tegelijk bouwen, hoeveel barracks je ook hebt) grotere veldslagen, leuke campaign etc.
|
Wel méér idd, maar voor mij echt op een manier van meer is niet altijd beter ;x
Wel precies met je eens over de Tycoon games though |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:19. |