![]() |
Sous le vent
Een ontzettend mooi liedje
maar ik snap er geen f*ck van! Iemand die me toevallig kan helpen met de vertaling ervan?! Thanks! Et si tu crois que j'ai eu peur C'est faux Je donne des vacances à mon coeur Un peu de repos Et si tu crois que j'ai eu tort Attend Respire un peu le souffle d'or qui me pousse en avant et... Fais comme si j'avais pris la mer J'ai sortit la grande voile Et j'ai glissé sous le vent Fais comme si je quittais la terre J'ai trouvé mon étoile Je l'ai suivie un instant Sous le vent... (Céline Dion) Et si tu crois que c'est fini Jamais C'est juste une pause, un répit Après les dangers Et si tu crois que je t'oublie Écoute Ouvre ton corps aux vents de la nuit Et ferme les yeux Et... Fais comme si j'avais pris la mer J'ai sortis la grande voile Et j'ai glissé sous le vent Fais comme si je quittais le terre J'ai trouvé mon étoile Je l'ai suivie un instant Sous le vent Et si tu crois que c'est fini Jamais C'est juste une pause un répit Après les dangers Fais comme si j'avais pris la mer J'ai sortit la grande voile J'ai glissé sous le vent (j'ai glissé sous le vent) Fais comme si je quittais la Terre J'ai trouvé mon étoile Je l'ai suivie un instant (suivi un instant) Fais comme si j'avais pris la mer J'ai sortit la grande voile Et j'ai glissé sous le vent (j'ai glissé sous le vent) Fait comme si je quittais la terre J'ai trouvé mon étoile Je l'ai suivie un instant (suivi un instant) Sous le vent (céline) Sous le vent (Garou et Céline) |
Jaaaaaaaaaa!! Garou & Céline Dion
Gaaf hè? Ik heb het singletje ervan gekocht.. Ik zal wel effe snel hem proberen te vertalen..er zwerven hier op het forum mensen rond die beter zijn dan ik in Frans dus ik zullen mij nog wel even verbeteren.. http://forum.scholieren.com/smile.gif Maar ik ga het effe proberen. En als je denkt dat ik bang ben geweest dat is niet waar. Ik heb vakantie aan mijn hart gegeven een beetje rust. En als je denkt dat ik ongelijk heb gehad wacht Adem een beetje het ...van goud in Die me .....in het begin en Doe alsof ik de zee heb genomen Ik heb de grote duik genomen en ik heb ....onder de wind Doe alsof ik de aarde heb geëindigd ?? Ik heb mijn ster gevonden Die heb ik een moment gevolgd Onder de wind En als je denkt dat het afgelopen is Nooit Het is gewoon een pause, een ... na de gevaren En als je denkt dat ik je vergeten ben Luister Open je lichaam aan de winden van de nacht en sluit je ogen en Doe alsof ik de zee heb genomen Ik heb de grote duik genomen en ik heb ....onder de wind Doe alsof ik de aarde heb geëindigd Ik heb mijn ster gevonden Die heb ik een moment gevolgd Onder de wind En als je denkt dat het afgelopen is Nooit Het is gewoon een pause, een ... na de gevaren Doe alsof ik de zee heb genomen Ik heb de grote duik genomen en ik heb ....onder de wind Doe alsof ik de aarde heb geëindigd Ik heb mijn ster gevonden Die heb ik een moment gevolgd Doe alsof ik de zee heb genomen Ik heb de grote duik genomen en ik heb ....onder de wind Doe alsof ik de aarde heb geëindigd Ik heb mijn ster gevonden Die heb ik een moment gevolgd onder de wind onder de wind Dit is het beste wat ik hierzo uit mijn hoofd van kon maken.. Wie helpt even verder..Al die beeldspraak etc. weet ik echt niet... [Dit bericht is aangepast door marlies (29-01-2002).] [Dit bericht is aangepast door marlies (30-01-2002).] |
Heey Marlies!
Ik vind het echt geweldig van je dat je dit allemaal weet! Ik studeer Brits Engels en Frans is dan niet bepaald mijn specialiteit. Maar goed nu heb ik tenminste een goed idee van wat het nou allemaal een beetje betekent alhoewel toen ik het niet wist ik dit toch geweldig vond en vind! En de clip ervan is ook zo mooi! Heel simpel en eenvoudig wat het dus zo mooi maakt! Thanks! (Ik ben het nummer dus nu echt vaaaaak aan het beluisteren! ) |
Citaat:
Gisteravond toen ik bed lag dacht ik effe terug aan dit vertaalde van mij..en ik ondekte een enorme fout.. Ik had effe vents en ventres door elkaar gehaald.. Ik ga het nu gelijk verbeteren.. Ik vind het echt cool dat jij het ook zo'n mooi nummer vindt, want bijna niemand kent het! http://forum.scholieren.com/biggrin.gif |
Ja dat vind ik ook zo jammer dat bijna niemand dit nummer kent maar dankzij Skyradio en het medium internet kom je gelukkig er achter dat er meer muziek is dan wat ze draaien op tmf. Yess! Supermooi en foutjes in vertaling kan altijd voorkomen. Zelfs ik maak ze. Maar ik weet tenminste nu wel dat als ik problemen heb met frans dat ik altijd bij jou hier terecht kan! Celine rulezzz! http://forum.scholieren.com/smile.gif
|
En als je denkt dat ik bang ben geweest dat is niet waar. Ik heb vakantie aan mijn hart gegeven een beetje rust. En als je denkt dat ik ongelijk heb gehad wacht Adem een beetje het ...van goud in Die me NAAR VOREN DUWT en Doe alsof ik de zee heb genomen Ik heb de grote ZEIL genomen en ik heb onder de wind GEGLEDEN Doe alsof ik de aarde heb VERLATEN Ik heb mijn ster gevonden Die heb ik een moment gevolgd Onder de wind En als je denkt dat het afgelopen is Nooit Het is gewoon een pause, een ... na de gevaren En als je denkt dat ik je vergeten ben Luister Open je lichaam aan de winden van de nacht en sluit je ogen en Doe alsof ik de zee heb genomen Ik heb de grote ZEIL genomen en ik heb onder de wind GEGLEDEN Doe alsof ik de aarde heb VERLATEN Ik heb mijn ster gevonden Die heb ik een moment gevolgd Onder de wind En als je denkt dat het afgelopen is Nooit Het is gewoon een pause, een ... na de gevaren Doe alsof ik de zee heb genomen Ik heb de grote ZEIL genomen en ik heb onder de wind GEGLEDEN Doe alsof ik de aarde heb VERLATEN Ik heb mijn ster gevonden Die heb ik een moment gevolgd Doe alsof ik de zee heb genomen Ik heb de grote ZEIL genomen en ik heb onder de wind GEGLEDEN Doe alsof ik de aarde heb VERLATEN Ik heb mijn ster gevonden Die heb ik een moment gevolgd onder de wind onder de wind ff aangevuld en verbetert wat ik wist http://forum.scholieren.com/smile.gif |
Hey cool joh
langzaam komen we er wel en kan iedereen ervan genieten wel zo leuk natuurlijk! Bedankt en wie er nog meer iets aan toe te voegen heeft.. Graag! |
Ej jongens... ik bemoei me dr ook ff mee...
tis inderdaad un kei mooi liedje en inderdaad... als ut aan tmf lag had ik ut nooit gekend. Gelukkig luister ik naar sky radio.... Mooie text trouwens jih, echt kikkuh! kuzz Latona |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:35. |