![]() |
Zomer 2009 in Nederland
Hallo!
Ik blijf deze zomer in Nederland. Ik vroeg me af wat er deze zomer te doen is, ik ben eigenlijk nooit in Nederland in de zomer. Uiteraard heb ik het over dingen die speciaal voor deze zomer zijn zoals concerten, tentoonstellingen, etc. Ik weet niet zo goed waar ik het zoeken moet, o.a. omdat ik eigenlijk niet echt iets specifieks wil, ik wil gewoon ideeën opdoen. Dus, tips zijn welkom! :) Als ik zelf iets vind, zal ik het ook wel posten voor anderen die zelf ook op zoek zijn. |
Hmm.. De waddeneilanden zijn erg mooi. Een aanrader? Verder vind ik Utrecht een leuke stad en wie weet valt er in Amsterdam ook nog wat te beleven. Ik zou eens het theaterseizoen in jouw buurt bekijken, er is altijd erg veel dat meestal erg leuk blijkt te zijn. ^^
|
In de zomermaanden is er meestal vrij weinig theater, helaas.
Bedenk eens alle toeristische plekken van Nederland, heb je ze allemaal al gezien? |
lekker naar het strand bos duinen zwembaden? enz enz
verder zijn er meer natuur/dieren parken dan je zou denken wat heeft je intresse? |
Citaat:
Even van de site van m'n werk geplukt |
als je naar utrecht gaat moet je natuurlijk ook naar het centraal museum(y)
(daar werkt mijn moeder ^^) |
Citaat:
en hoewel ik nog niet ben geweest dit jaar... zal het dit jaar ook wel weer leuk zijn (met mooi weer iig ;) ): http://www.bostheater.nl/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Naar de Parade inderdaad. Die is nu in Amsterdam! En als het even kan probeer ik ook langs de Uitmarkt te gaan eind augustus.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:34. |