![]() |
Ik ben verliefd op mijn nicht.
De titel zegt genoeg.
HELP! |
Nou is dat ff mooi, das legaal in nederland (y)
|
dát is balen.
|
en is je nicht verliefd op jou?
|
Gelukkig heb ik alleen neven:P
|
De enige manier is om er gewoon overheen te komen, denk ik.
|
Citaat:
|
uhhm...
we zijn 11 en 12(n) |
Daar moet je ook niet serieus op ingaan. Hij denkt even stoer te doen. Gewoon negeren.
Overigens denk ik dat je er niet veel aan kunt veranderen, dus het enige dat je kunt doen is wachten tot je gevoelens weg zijn.. |
oke, je bent dus 11 of 12... dan lijkt het me geen zware verliefdheid. waarschijnlijk gaat het ook zo over
|
Je wil geen kinderen, neem ik aan. Dan is er dus geen probleem.
|
wees blij dat je weet dat het je nicht is en er niet achterkomt nadat je met haar gezoend hebt zoals een goede vriend van mij is overkomen
|
Citaat:
|
Ik denk dat heel veel jongens van 12 verliefd zijn op hun nichtje, dat is heel normaal op die leeftijd. De verliefdheid gaat vanzelf wel over!
|
Citaat:
|
Citaat:
@boet: jullie zijn 11 en 12, dus... who cares? Vervelend, maar hoe serieus kan het zijn? Jullie hebben toch geen trouwplannen? |
En heb je nog een gerichte vraag of blijft het bij een kreet?
Kun je de situatie bijvoorbeeld iets meer uitleggen? |
Citaat:
En weten jullie het van elkaar of is dit nog heel erg geheim? |
Citaat:
|
Citaat:
ze woont in noorwegen :| |
Ah.. Noorse dames (l)
|
Dan zie je haar waarschijnlijk ook niet erg vaak. Waarschijnlijk groei je er vanzelf overheen
|
Citaat:
|
Kijk maar eens naar je tante. Als dat een lekker wijf is, dan zou ik er voor gaan. Is d'r moeder niet zo lekker, dan zou ik het niet doen. De rest van de familie begrijpt dat ook wel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmmz..
offtopic: vreemd topic, |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:35. |